۰
فرماندار خاش:

توسعه منطقه به کارآمدی مدیران وابسته است

فرماندار خاش گفت: توسعه، رشد و آبادانی و ارتقای شاخص‌های خدمات‌رسانی به کارآمدی مدیران خلاق، توانمند، دلسوز، جهادی و عمل‌گرا وابسته است.
توسعه منطقه به کارآمدی مدیران وابسته است
گزارش پایگاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان خاش با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و همکاری با رسانه‌ها جهت بیان خدمات نظام و اقدامات توسعه‌ای دولت در راستای رفع مشکلات و تأمین نیازهای مردم، اظهار کرد: در نظام اسلامی ایران، زمینه برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم فراهم بوده، بنابراین از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود، باقوت پای‌کار باشند و با حضور میدانی در صحنه، پیگیری‌های مستمر و برقراری ارتباط قوی و سازنده با مجموعه استان و تعامل با یکدیگر مشکلات مردم را کاهش دهند.


 وی افزود: در دولت سیزدهم تمام نگاه‌ها بر این است که از ظرفیت‌های در اختیار به نفع مردم بهره گرفته شود و در ابعاد مختلف مشکلات مردم مرتفع شود.
 
فرماندار خاش ادامه داد: انجام خدمات صادقانه، عمل به وعده‌ها، حضور میدانی در صحنه، آگاهی داشتن از نحوه اجرای برنامه‌ها، برخورداری از روحیه جهادی، اخلاص در عمل، رفتار و گفتار شاخصه مهم مدیران کارآمد است، بنابراین از برخی مدیران ضعیف و ناتوان می‌خواهیم در امورات و رفتارهای خود به نحوی تغییر پدیدآورند تا به‌نوعی پویایی و نشاط و هماهنگی در خدمت‌رسانی به مردم در جامعه شهرستان خاش شکل گیرد.

 وی حضور پرشور مدیران در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشارکت در برگزاری سالم، پرشور و حماسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری را متذکر شد.

انتهای خبر/
 
 
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 453720
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *