۰
با نگاه ویژه دولت سیزدهم؛

سیب و سوران به‌زودی باهمت بخش خصوصی، قطب تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیب و سوران گفت: با شروع دولت سیزدهم با رفع موانع و همت بخش خصوصی، تعداد ۲۲ واحد مرغداری جدید به ظرفیت ۴۹۰ هزار قطعه احداث و وارد مدار تولید شدند.
سیب و سوران به‌زودی باهمت بخش خصوصی، قطب تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیب و سوران از سرعت توسعه مرغداری‌های سیب و سوران در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: تا قبل از آغاز بکار دولت سیزدهم، تعداد مرغداری‌های این شهرستان ۱۲ واحد به ظرفیت ۲۴۰ هزار قطعه بود، اما با شروع دولت سیزدهم با رفع موانع و همت بخش خصوصی، تعداد ۲۲ واحد مرغداری جدید به ظرفیت ۴۹۰ هزار قطعه احداث و وارد مدار تولید شدند.
 
محمد حنیف سپاهی افزود: تعداد ۱۸ واحد مرغداری جدید به ظرفیت یک میلیون و سیصد هزار قطعه در حال ساخت داریم که با سرعت در حال تکمیل‌شدن هستند

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل و راه‌اندازی این واحدها سیب و سوران به هاب تولید مرغ در جنوب استان سیستان و بلوچستان تبدیل خواهد شد .

سپاهی تصریح کرد: در راستای تکمیل زنجیره تولید مرغ، صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته از جمله کشتارگاه صنعتی طیور، کارخانه خوراک طیور و کارخانه تولید جوجه یکروزه در دست احداث هستند

پ گفتنی است با راه‌اندازی واحدهای جدید مرغداری، سیب سوران در تولید گوشت مرغ خودکفا شده و مازاد تولید مرغ را به سایر شهرستان‌های استان صادر می‌کند.

انتهای خبر/
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب: 453733
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *