۰
امام جمعه خاش:

مشکلات اقتصادی با درایت مدیران قابل حل است

امام جمعه خاش گفت: مشکلات اقتصادی و مقابله با معضلات گران و کم فروشی و احتکار کالا، با درایت مدیران و تقویت اهرم های نظارتی قابل حل است
مشکلات اقتصادی با درایت مدیران قابل حل است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان روز شنبه در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی خاش بیان کرد: تحقق شعار امسال و رونق تولید و مهار تورم با تکیه بر ظرفیت‌ های کشور و منطقه میسر بوده و باید همه ارکان جامعه با همراهی مردم در این موضوع وحدت رویه داشته باشند.

امام جمعه خاش  تصریح کرد: در شهرستان هایی مانند خاش که دارای ظرفیت‌های برجسته ای در حوزه گردشگری، صنایع و معادن، کشاورزی، باغداری، دامپروری، پرورش زنبور عسل، تجارت مرزی و نیروی انسانی کارآمد بوده، باید رشد و تقویت سرمایه‌گذاری ها و حمایت از سرمایه‌گذاران بومی در اولویت باشد.

وی افزود: در دولت سیزدهم اقدامات مهمی در حوزه اجرای پروژه‌های زیرساختی و ایجاد و راه‌اندازی خط ریلی، فعالیت قطار و گازرسانی صورت گرفته، بنابراین نگاه ویژه دولت به حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی و رشد شاخص‌های اقتصادی می تواند در ایجاد اشتغال و رونق دادن به تولیدات داخلی موثر باشد.


حجت الاسلام والمسلمین دهقان  اظهارکرد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و پایش دقیق و مستمر بر بازار یک ضرورت جدی بوده و باید دستگاه های مختلف در این موضوع با جدیت و قاطعیت مسیری را دنبال کنند که در آن رضایت مردم نهفته است.
وی اذعان کرد: در مبحث برخورد با متخلفان حوزه بازار باید اهرم های بازدارنده ای وجود داشته باشد تا هیچ فردی نتواند از مرزهای قانونی تجاوز کند و به مردم و مصرف کنندگان ظلم کند.

انتهای خبر/
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب: 453401
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *