مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش:

مردم ایران با شرکت در انتخابات میهن خود را می‌سازند

3 اسفند 1402 ساعت 6:45

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش گفت: مردم با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه و خلق حماسه‌ای باشکوه نقش تأثیرگذار خود را در سازندگی میهن برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک در نشست بصیرتی، روشنگری و جهاد تبیین که با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خاش برگزار شد، بیان کرد: جامعه فرهنگی در ابعاد مختلف جامعه و همواره نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری خود را داشته و دارند و هم اکنون، همگام و همسو با سایر اقشار ملت بزرگ ایران، پس از خلق حماسه باشکوه ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، آماده خلق حماسه در انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند.
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش اظهار کرد: حضور در انتخابات، سبب تقویت امید در دوستان و ایجاد یاس در جبهه دشمنان می‌شود، بنابراین همه اقشار جامعه باید به گرمایی، شور انتخاباتی و جذب حداکثری مردم در این عرصه تلاش کنند.
 شیبک اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات فراهم بوده و قطعاً ظرفیت حضور مردم در این عرصه به اقتدار و عزت ایران سربلند می‌افزاید.
 وی عنوان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از قهر سیاسی و کم‌رنگ جلوه‌دادن حضور مردم در صحنه انتخابات نفع می‌برند، آنان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرده و خواهان ایجاد فاصله بین مردم و رهبری نظام بوده و با ترفندهای مختلف می‌خواهند مردم را از نظام مأیوس کنند.
 محمد انور ایمانی فرد نیز در این جلسه بیان کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در ابعاد مختلف جامعه، همیشه خوش درخشیده‌اند و قطعاً در انتخابات یازدهم اسفندماه مجلس شورای اسلامی نیز حضوری حماسی خواهند داشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش اظهار کرد: تمام شاعران، نویسندگان، فعالان قرآنی، هنرمندان رشته‌های موسیقی، هنرهای نمایشی، تجسمی، سازندگان، نوازندگان و خواننده‌های بلوچی و غیره آماده شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند.
 انتهای خبر/


کد مطلب: 453811

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/453811/مردم-ایران-شرکت-انتخابات-میهن-خود-می-سازند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir