۰
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش:

مردم ایران با شرکت در انتخابات میهن خود را می‌سازند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش گفت: مردم با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه و خلق حماسه‌ای باشکوه نقش تأثیرگذار خود را در سازندگی میهن برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.
مردم ایران با شرکت در انتخابات میهن خود را می‌سازند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شیبک در نشست بصیرتی، روشنگری و جهاد تبیین که با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خاش برگزار شد، بیان کرد: جامعه فرهنگی در ابعاد مختلف جامعه و همواره نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری خود را داشته و دارند و هم اکنون، همگام و همسو با سایر اقشار ملت بزرگ ایران، پس از خلق حماسه باشکوه ۲۲ بهمن و جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، آماده خلق حماسه در انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند.
 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاش اظهار کرد: حضور در انتخابات، سبب تقویت امید در دوستان و ایجاد یاس در جبهه دشمنان می‌شود، بنابراین همه اقشار جامعه باید به گرمایی، شور انتخاباتی و جذب حداکثری مردم در این عرصه تلاش کنند.
 شیبک اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات فراهم بوده و قطعاً ظرفیت حضور مردم در این عرصه به اقتدار و عزت ایران سربلند می‌افزاید.
 وی عنوان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از قهر سیاسی و کم‌رنگ جلوه‌دادن حضور مردم در صحنه انتخابات نفع می‌برند، آنان برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرده و خواهان ایجاد فاصله بین مردم و رهبری نظام بوده و با ترفندهای مختلف می‌خواهند مردم را از نظام مأیوس کنند.
 محمد انور ایمانی فرد نیز در این جلسه بیان کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در ابعاد مختلف جامعه، همیشه خوش درخشیده‌اند و قطعاً در انتخابات یازدهم اسفندماه مجلس شورای اسلامی نیز حضوری حماسی خواهند داشت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش اظهار کرد: تمام شاعران، نویسندگان، فعالان قرآنی، هنرمندان رشته‌های موسیقی، هنرهای نمایشی، تجسمی، سازندگان، نوازندگان و خواننده‌های بلوچی و غیره آماده شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند.
 انتهای خبر/
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب: 453811
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *