۶
علیرضا مهپوریکی از سران طوایف شهرستان خاش؛

جاودانگی با تأسی از فرامین الهی و ولی امر مسلمین/ انقلاب و انقلابی گری خط قرمز ژنرال ایر انی بود

علیرضا مهپور گفت: سردار برای دفاع از حق مظلومان مرز نمیشناخت چه در دفاع مقدس چه در لبنان و یمن بدنبال دفاع از مظلوم و نابودی ظالم بود.
جاودانگی با تأسی از فرامین الهی و ولی امر مسلمین/ انقلاب و انقلابی گری خط قرمز ژنرال ایر انی بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا مهپور معتمد و از سران طوایف شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما، بمناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: با مطالعه وصیت نامه شهید سلیمانی و بیان جمهوری اسلامی حرم است به اصل پیروی از ولایت و حفظ نظام مقدس جمهوری پی خواهیم برد.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر نسل جوان با تفکر و اندیشه های این بزرگ مرد عرصه مقاومت باید وصیت نامه شهید را برای آنان تبیین کنیم سردار یک مکتب بود مکتبی که برای یادگیری همه سنین جوان نوجوان و حتی پیر درس های آموزنده ای دارد و باید این آموزه های ارزشمند را آموخت.

مهپور از معتمدین و سران طوایف در خاش بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی در خارج از مرزهای کشور و بدست خبیث ترین وجنایت کارترین رژیم یعنی آمریکا که دم از حقوق بشر هم می زند باعث شد چهره دروغین این جنایت کار برای همه ی جهانیان رو شود.

وی در پایان از شهید سلیمانی به عنوان نمونه بارز و کامل یک انسان یاد کرد وافزود: شخصیتی که برای دفاع از مظلومان فراتر از مرزهای کشورش خدمت میکرد انسانیت، و اخلاق گرایی و عطوفت در عین ظلم ستیزی و اقتدار باعث شد شهید سلیمانی محبوبیتی فرا مرزی پیدا کند.


انتهای  پیام/
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 452424
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *