۰
درراستای حل مشکلات وکمبود روستاهای شهرستان تفتان صورت گرفت؛

بازدید بخشدار بخش مرکزی از روستای سازینک

بخشدار مرکزی تفتان گفت: حل مشکلات و معضلات مردم در زمینه آب از اهم برنامه‌ها و دغدغه بخشداری می‌باشد که با همکاری اداره آب و فاضلاب مقرر گردیده لوله‌گذاری آب شرب روستای گونک انجام شود.
بازدید بخشدار بخش مرکزی از روستای سازینک
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نادر ابراهیمی بخشدار بخش مرکزی شهرستان تفتان طی بازدیدی از روستا‌های سطح شهرستان از نزدیک پیگیر حل مشکلات و کمبود‌ها در روستا‌ها شد.

بخشدار مرکزی شهرستان تفتان در دیدار با مردم روستای سازینک مشکل آب و کمبود لوله را مهمترین مشکل آن‌ها خواند و اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته با اداره آب و فاضلاب ۵۰ متر لوله جهت حل مشکل آب به روستا تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: مشکلات کم آبی و یا بی‌آبی مشکل عمده مردم روستا‌ها است که در راستای حل این مشکل مقرر شده قنات روستای سیاه تیره پایین با مشارکت بخشداری تا دوماه دیگر حل شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

بخشدار مرکزی همچنین در بازدید از روستای اسکل آباد ضمن دیدار با مردم و مطرح نمودن مشکلات آب و برق توسط آن‌ها گفت: مشکل آب و برق روستا با مشارکت و هماهنگی انجام گرفته توسط شورا‌ها در روستا حل شده است.

ابراهیمی بیان کرد: در روستای گونک نیز ضمن بررسی مشکلات مردم مقرر شد لوله‌گذاری آب شرب در روستا انجام و همچنین مشکل آرد و نفت روستا نیز توسط تعاونی حل و یک شعبه دیگر جهت کمک به رفاه مردم به روستا تعلق گیرد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 452864
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *