هزار مورد خاموشی روشنایی معابر در شهرستان خاش اصلاح شد

28 مرداد 1402 ساعت 9:50

مدیر امور برق شهرستان خاش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۲۱۷ مورد خاموشی روشنایی معابر این شهرستان اصلاح شده است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مهیار پودینه مقدم، بیان کرد: رفع اتصالی و ترمیم شبکه و کابل سرقت شده مربوط به روشنایی معابر 118مورد، تعویض کنتاکتور 11 دستگاه، تعویض ساعت نجومی 27 مورد و تعویض لامپ های سوخته هزار و ۱۱۵ مورد از جمله سایر اقدامات انجام شده در شهرستان خاش است.

وی با اشاره به اینکه در صورت بروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر، موارد از طریق سامانه ۱۲۱ ثبت و پیگیری شود، گفت: پس از ثبت درخواست و بر اساس لیست مشترکان ثبت شده پرسنل عملیاتی این امور نسبت به اصلاح و رفع مشکل اقدام می‌کنند.

پودینه یکی از معضلات اصلی امور برق شهرستان خاش را سرقت تاسیسات و تجهیزات شبکه برق بیان کرد و افزود: متاسفانه سارقان با لباس مبدل و با عنوان مامور توزیع برق نسبت به سرقت تجهیزات روشنایی معابر و تاسیسات شبکه برق اقدام می‌کنند.

مدیر امور برق شهرستان خاش با اشاره به لزوم همکاری مردم در این بخش گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده چنین افرادی ضمن درخواست کارت شناسایی موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ یا سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق اعلام کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453176

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/report/453176/هزار-مورد-خاموشی-روشنایی-معابر-شهرستان-خاش-اصلاح

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir