۰

هزار مورد خاموشی روشنایی معابر در شهرستان خاش اصلاح شد

مدیر امور برق شهرستان خاش گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۲۱۷ مورد خاموشی روشنایی معابر این شهرستان اصلاح شده است.
هزار مورد خاموشی روشنایی معابر در شهرستان خاش اصلاح شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مهیار پودینه مقدم، بیان کرد: رفع اتصالی و ترمیم شبکه و کابل سرقت شده مربوط به روشنایی معابر 118مورد، تعویض کنتاکتور 11 دستگاه، تعویض ساعت نجومی 27 مورد و تعویض لامپ های سوخته هزار و ۱۱۵ مورد از جمله سایر اقدامات انجام شده در شهرستان خاش است.

وی با اشاره به اینکه در صورت بروز هرگونه خاموشی روشنایی معابر، موارد از طریق سامانه ۱۲۱ ثبت و پیگیری شود، گفت: پس از ثبت درخواست و بر اساس لیست مشترکان ثبت شده پرسنل عملیاتی این امور نسبت به اصلاح و رفع مشکل اقدام می‌کنند.

پودینه یکی از معضلات اصلی امور برق شهرستان خاش را سرقت تاسیسات و تجهیزات شبکه برق بیان کرد و افزود: متاسفانه سارقان با لباس مبدل و با عنوان مامور توزیع برق نسبت به سرقت تجهیزات روشنایی معابر و تاسیسات شبکه برق اقدام می‌کنند.

مدیر امور برق شهرستان خاش با اشاره به لزوم همکاری مردم در این بخش گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده چنین افرادی ضمن درخواست کارت شناسایی موارد را از طریق سامانه ۱۱۰ یا سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات برق اعلام کنند.

انتهای خبر/
شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 453176
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *