امام جمعه خاش:

مشکلات اقتصادی با درایت مدیران قابل حل است

6 آبان 1402 ساعت 17:44

امام جمعه خاش گفت: مشکلات اقتصادی و مقابله با معضلات گران و کم فروشی و احتکار کالا، با درایت مدیران و تقویت اهرم های نظارتی قابل حل است


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان روز شنبه در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی خاش بیان کرد: تحقق شعار امسال و رونق تولید و مهار تورم با تکیه بر ظرفیت‌ های کشور و منطقه میسر بوده و باید همه ارکان جامعه با همراهی مردم در این موضوع وحدت رویه داشته باشند.

امام جمعه خاش  تصریح کرد: در شهرستان هایی مانند خاش که دارای ظرفیت‌های برجسته ای در حوزه گردشگری، صنایع و معادن، کشاورزی، باغداری، دامپروری، پرورش زنبور عسل، تجارت مرزی و نیروی انسانی کارآمد بوده، باید رشد و تقویت سرمایه‌گذاری ها و حمایت از سرمایه‌گذاران بومی در اولویت باشد.

وی افزود: در دولت سیزدهم اقدامات مهمی در حوزه اجرای پروژه‌های زیرساختی و ایجاد و راه‌اندازی خط ریلی، فعالیت قطار و گازرسانی صورت گرفته، بنابراین نگاه ویژه دولت به حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت و بازرگانی و رشد شاخص‌های اقتصادی می تواند در ایجاد اشتغال و رونق دادن به تولیدات داخلی موثر باشد.


حجت الاسلام والمسلمین دهقان  اظهارکرد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و پایش دقیق و مستمر بر بازار یک ضرورت جدی بوده و باید دستگاه های مختلف در این موضوع با جدیت و قاطعیت مسیری را دنبال کنند که در آن رضایت مردم نهفته است.
وی اذعان کرد: در مبحث برخورد با متخلفان حوزه بازار باید اهرم های بازدارنده ای وجود داشته باشد تا هیچ فردی نتواند از مرزهای قانونی تجاوز کند و به مردم و مصرف کنندگان ظلم کند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453401

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/report/453401/مشکلات-اقتصادی-درایت-مدیران-قابل-حل

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir