به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت؛

دیدار با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس

8 آبان 1402 ساعت 13:19

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان خاش دیدار و گفتگو صورت گرفت.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛فریبرز نیکبخت در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در محضر جانبازان عزیز از رشادت و فداکاری ایثارگران عزیز تقدیر نمود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش بیان کرد: جهاد این عزیزان به واسطه رنجی که همچنان می برند، ادامه دارد و جانبازان الگوی فداکاری و ایستادگی هستند.


علیرضا تمندانی در این دیدار عنوان کرد: خدمتی که خانواده های شهدا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کردند دارای اجری الهی و پاداشی اخروی است، چرا که آنها به مسیری که انتخاب کرده بودند ایمان و اعتقاد قلبی داشته و هیچگاه از این انتخاب پشیمان و نادم نشدند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش دراین دیدارها از همسران جانبازان هم به دلیل تحمل رنج و سختی تشکر نمود و اشاره کرد که شما الگوی صبر هستید و در اجر جانبازان سرافراز نزد خداوند متعال سهیم خواهید بود.

در انتهای این دیدار ها از جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس عبوالواحد ایرندگانی و عباس میربلوچ زهی توسط بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان خاش با اهدای لوح تجلیل شد.


انتهای خبر/


کد مطلب: 453413

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/report/453413/دیدار-جانبازان-دانش-آموز-دوران-دفاع-مقدس

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir