۰
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی صورت گرفت؛

دیدار با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان خاش دیدار و گفتگو صورت گرفت.
دیدار با جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛فریبرز نیکبخت در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از توفیق حضور در محضر جانبازان عزیز از رشادت و فداکاری ایثارگران عزیز تقدیر نمود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار خاش بیان کرد: جهاد این عزیزان به واسطه رنجی که همچنان می برند، ادامه دارد و جانبازان الگوی فداکاری و ایستادگی هستند.


علیرضا تمندانی در این دیدار عنوان کرد: خدمتی که خانواده های شهدا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کردند دارای اجری الهی و پاداشی اخروی است، چرا که آنها به مسیری که انتخاب کرده بودند ایمان و اعتقاد قلبی داشته و هیچگاه از این انتخاب پشیمان و نادم نشدند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش دراین دیدارها از همسران جانبازان هم به دلیل تحمل رنج و سختی تشکر نمود و اشاره کرد که شما الگوی صبر هستید و در اجر جانبازان سرافراز نزد خداوند متعال سهیم خواهید بود.

در انتهای این دیدار ها از جانبازان دانش آموز دوران دفاع مقدس عبوالواحد ایرندگانی و عباس میربلوچ زهی توسط بسیج دانش آموزی سپاه شهرستان خاش با اهدای لوح تجلیل شد.


انتهای خبر/
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 453413
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *