در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه؛

تجمع کاکنان کارخانه سیمان شهرستان خاش صورت گرفت

25 آبان 1402 ساعت 8:22

امام جمعه خاش گفت: آزادی قدس شریف موضوع مهم و محوری جهان اسلام است.


  به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، کارکنان  کارخانه سیمان خاش با حضور امام جمعه ومسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین تجمع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان در تجمع کارکنان کارخانه سیمان خاش بیان کرد: مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام و آزادی قدس شریف موضوع مهم و محوری برای امت اسلامی است و همواره باید به عنوان مهم‌ترین موضوع و دغدغه همه کشور‌های اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به شکست بزرگ و بی‌سابقه اطلاعاتی اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: جنایت هولناک کشتار زنان و کودکان به دست رژیم صهیونیستی، با حمایت آمریکا و چند کشور اروپایی، بسیاری از مردم جهان را دچار حیرت و خشم و نفرت از این رژیم کرده است.

امام جمعه خاش خاطرنشان کرد: امروز و در جنگ اراده‌ها در یک سو ملتی تحت ستم و ظلم و بیداد رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها قرار گرفته و در سوی دیگر مستکبرین، ظالمان و فرعونیان زمان یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و چند کشور اروپایی قرار دارند و تردید نداریم در این جنگ اراده پولادین ملت فلسطین پیروز خواهد بود و آینده از آن فلسطین و مردم فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان بیان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش با توان و قدرت ادعایی خود در مقابل همین گروه‌های مقاومت نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و کشتن زنان و کودکان و حمله به بیمارستان را برای خود دستاورد تلقی می‌کنند، در حالی که این اقدامات نشانه استیصال و شکست کامل این رژیم است .

انتهای خبر/


کد مطلب: 453468

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/report/453468/تجمع-کاکنان-کارخانه-سیمان-شهرستان-خاش-صورت-گرفت

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir