۰
در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه؛

تجمع کاکنان کارخانه سیمان شهرستان خاش صورت گرفت

امام جمعه خاش گفت: آزادی قدس شریف موضوع مهم و محوری جهان اسلام است.
تجمع کاکنان کارخانه سیمان شهرستان خاش صورت گرفت
  به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، کارکنان  کارخانه سیمان خاش با حضور امام جمعه ومسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین تجمع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان در تجمع کارکنان کارخانه سیمان خاش بیان کرد: مسئله فلسطین، مسئله اول جهان اسلام و آزادی قدس شریف موضوع مهم و محوری برای امت اسلامی است و همواره باید به عنوان مهم‌ترین موضوع و دغدغه همه کشور‌های اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به شکست بزرگ و بی‌سابقه اطلاعاتی اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: جنایت هولناک کشتار زنان و کودکان به دست رژیم صهیونیستی، با حمایت آمریکا و چند کشور اروپایی، بسیاری از مردم جهان را دچار حیرت و خشم و نفرت از این رژیم کرده است.

امام جمعه خاش خاطرنشان کرد: امروز و در جنگ اراده‌ها در یک سو ملتی تحت ستم و ظلم و بیداد رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها قرار گرفته و در سوی دیگر مستکبرین، ظالمان و فرعونیان زمان یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و چند کشور اروپایی قرار دارند و تردید نداریم در این جنگ اراده پولادین ملت فلسطین پیروز خواهد بود و آینده از آن فلسطین و مردم فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان بیان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیانش با توان و قدرت ادعایی خود در مقابل همین گروه‌های مقاومت نیز نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و کشتن زنان و کودکان و حمله به بیمارستان را برای خود دستاورد تلقی می‌کنند، در حالی که این اقدامات نشانه استیصال و شکست کامل این رژیم است .

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 453468
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *