۰
امام جمعه اهل تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع)خاش:

شهادت پاداش مجاهدات در راه خداست

امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) گفت: آیت‌الله رئیسی مردی انقلابی، متعهد و مردمی بود که چیزی جز شهادت لایق و برازندهٔ ایشان نبود.
شهادت پاداش مجاهدات در راه خداست
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مولوی عبدالواحد یادگاری امام‌جمعه اهل‌تسنن مسجد امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار تفتان ما ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) رئیس‌جمهور دلسوز و مردمی و هیئت همراهشان در سالروز میلاد باسعادت امام هشتم (ع) بیان کرد: آیت‌الله رئیسی سال‌ها از عمر بابرکت و با افتخار خود را وقف خدمت به حرم امام رضا (ع) کرد و اقدامات ماندگاری انجام داد سرانجام نیز در روز میلاد آن امام بزرگوار در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: عشق و ارادت آیت‌الله رئیسی به امام رضا (ع) باعث ایجاد شبکه عظیم خدمت به این امام و ترویج فرهنگ ولایی و خدمت امام رضایی در کشور و مستضعف پروری از کارهای شایسته شهید رئیسی در آستان قدس رضوی بود.

مولوی یادگاری افزود: شهید آیت‌الله رئیسی تمام دوران ریاست‌جمهوری خود به دنبال خدمت و کسب رضایت الهی بود و آخرین لحظات زندگی ارزشمند خود را در راه خدمت به مردم سپری کرد.

این عالم اهل‌تسنن اظهار کرد: خدمات ارزنده و سازندهٔ شهید رئیسی در مدت‌زمان خدمت برای ملت ایران قابل‌ستایش و تقدیر است و اقدامات این بزرگوار بر هیچ‌کسی پوشیده نمانده است.

مولوی یادگاری بیان کرد: امروز اگر کشور ما دارای امنیت است در تمامی عرصه‌ها حرف‌ها برای گفتن دارد حاصل زحمات دولتمردان و افرادی از قبیل آیت‌الله رئیسی است که زندگی و عمر خود را وقف خدمت به مملکت و مردم کرده‌اند.

وی با اشاره به دغدغه‌مند بودن شهید رئیسی برای مردم گفت: از مشخصه‌های برجسته و شاخص دولت سیزدهم حضور میدانی شخص رئیس‌جمهور و کابینه وی در صحنه‌های مهم و بحرانی کشور است.
در حوادث و اتفاقات برجسته داخلی از جمله بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، رئیس‌جمهور با اعضای کابینه خود در صف اول حادثه به‌صورت میدانی و مستقیم بحران را مدیریت کرده‌اند. حتی زمانی که آیت‌الله رئیسی در سفر خارجی به سر می‌بردهم پیگیر مشکلات و اتفاقات کشور بود.

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد امام حسن مجتبی (ع) خاش ضایعه درگذشت رئیس‌جمهور را اتفاقی تلخ و ناگوار برای تمامی مردم کشور خواند و بیان کرد: ازدست‌دادن افراد دلسوز و خدمتگزار مردم بسیار سنگین است چرا که این افراد درد و رنج مردم را به‌خوبی احساس و برای کاهش آلام و رفع نیازهای مردم از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کردند.

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده و ملت شریف ایران اسلامی گفت: مشی دولت و شخص رئیس‌جمهور از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی پرهیز از حاشیه‌ها و تمرکز بر کار و تلاش برای حل مشکلات بوده است.

انتهای خبر/
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 454040
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *