۰
فرماندار خاش مطرح کرد:

گازرسانی به خاش، خدمت ماندگار دولت سیزدهم

فرماندار خاش گفت: اجرای پروژه انتقال گاز از ایرانشهر به خاش و گازرسانی به منازل مردم از خدمات ماندگار دولت سیزدهم در این شهرستان به شمار می‌رود.
گازرسانی به خاش، خدمت ماندگار دولت سیزدهم
 صاحب گل صالحی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، افزود: هم اینک گازرسانی به شهرهای خاش و اسماعیل‌آباد و ۱۳۰ روستای این شهرستان انجام شده است.

فرماندار خاش اظهار کرد: در آینده نیز این پروژه در دهستان‌های سنگان و کارواندر شهرستان خاش به اجرا در می‌آید.

 صالحی ادامه داد: تاکنون کار گازرسانی به کارخانه سیمان به‌عنوان واحد مهم تولیدی و صنعتی خاش و شماری از خبازی‌های این شهر صورت‌گرفته است.

فرماندار خاش تصریح کرد: گاز از نعمت‌های بسیار ارزشمند نظام اسلامی و خدمات ماندگار دولت مردمی شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به شهروندان خاش بوده که در دولت‌های گذشته با کندی همراه بود و در دولت سیزدهم روند پرشتابی گرفت و در نهایت به بهره‌برداری رسید.

 صالحی تأکید کرد: از شرکت‌های گاز و نظام‌مهندسی و پیمانکاران و مجریان طرح‌های گازرسانی می‌خواهیم در روند گازرسانی به منازل مردم امورات را تسهیل کنند و در شرایط دشوار اقتصادی جامعه گاز موردنیاز مردم را تأمین کنند.

 وی عنوان کرد: تاکنون استقبال خوبی از گاز شده، اما ارائه تسهیلات لازم و نیز کاهش‌دادن هزینه‌ها برای مردم در کنار تسهیل در مباحث فنی و رفع مشکلات این موضوع سبب می‌شود که شهروندان خاش با استقبال بیشتری انشعابات گاز را خریداری کنند. 

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 454077
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *