مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تفتان:

همه سلیقه‌های سیاسی را به انتخابات دعوت کنیم

6 تير 1403 ساعت 18:24

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تفتان گفت: همه گروه‌ها مردم را به انتخابات دعوت کنند و از همه سلیقه‌های سیاسی کشور در بحث پرشوری انتخابات استفاده کنیم.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین درمحمد بامری مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه تفتان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، بیان کرد: باید با مردم چهره‌به‌چهره صحبت کنیم و از دستاوردها نظام بگوییم و از همه سلیقه‌های سیاسی کشور در بحث پرشوری انتخابات استفاده کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تفتان تصریح کرد: اهداف انقلاب همان آرمان‌هایی است که کشور ما باید برای رسیدن به قله باید مسیرهایی را طی کند تا به قله برسد.

وی افزود: شاخصه‌های شهید جمهور مردمی‌بودن و در بین مردم بودن و به فکر فقرا بودن کارها را به‌خوبی دنبال‌کردن و دنبال حل‌وفصل کردن مطالبات مردم به‌صورت شبانه‌روزی خستگی‌ناپذیر و پرکار بود که مردم از رئیس‌جمهور بعدی کشور انتظار خدمت این‌گونه دارند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین درمحمد بامری اذعان کرد: بیان حقیقت‌ها و اطلاعات کافی از اتفاقاتی و که در چند سال اخیر انجام شده روشن‌کردن بحث برجام که هیچ فایده‌ای برای کشور نداشته؛ بلکه باید به ظرفیت و قدرت داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان روی آورد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید به مبانی نظام و انقلاب اعتقاد قلبی داشته باشد کارآمد باشد شب روز نشناسد و دنبال کار باشد جهادگونه به مردم خدمت کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: باید با جوانان صحبت کرد و به آنها بها داد و پیامدهای اینکه اگر مردم رأی ندهند دشمنان این نظام شاد می‌شوند و به تحریم کشور روی می‌آوردند را تبیین کرد.

وی افزود: بصیرت‌افزایی و روشنگری جامعه علی‌الخصوص در بین جوانان وظیفه بسیار بااهمیت و حساسی است که بر عهده است و مشارکت نقش اساسی در اقتدار نظام هم در داخل و خارج و رفع مشکلات و همچنین روابط بین‌المللی ما دارد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454139

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/454139/همه-سلیقه-های-سیاسی-انتخابات-دعوت-کنیم

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir