۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تفتان:

همه سلیقه‌های سیاسی را به انتخابات دعوت کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تفتان گفت: همه گروه‌ها مردم را به انتخابات دعوت کنند و از همه سلیقه‌های سیاسی کشور در بحث پرشوری انتخابات استفاده کنیم.
همه سلیقه‌های سیاسی را به انتخابات دعوت کنیم
حجت‌الاسلام‌والمسلمین درمحمد بامری مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه تفتان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، بیان کرد: باید با مردم چهره‌به‌چهره صحبت کنیم و از دستاوردها نظام بگوییم و از همه سلیقه‌های سیاسی کشور در بحث پرشوری انتخابات استفاده کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تفتان تصریح کرد: اهداف انقلاب همان آرمان‌هایی است که کشور ما باید برای رسیدن به قله باید مسیرهایی را طی کند تا به قله برسد.

وی افزود: شاخصه‌های شهید جمهور مردمی‌بودن و در بین مردم بودن و به فکر فقرا بودن کارها را به‌خوبی دنبال‌کردن و دنبال حل‌وفصل کردن مطالبات مردم به‌صورت شبانه‌روزی خستگی‌ناپذیر و پرکار بود که مردم از رئیس‌جمهور بعدی کشور انتظار خدمت این‌گونه دارند. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین درمحمد بامری اذعان کرد: بیان حقیقت‌ها و اطلاعات کافی از اتفاقاتی و که در چند سال اخیر انجام شده روشن‌کردن بحث برجام که هیچ فایده‌ای برای کشور نداشته؛ بلکه باید به ظرفیت و قدرت داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان روی آورد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید به مبانی نظام و انقلاب اعتقاد قلبی داشته باشد کارآمد باشد شب روز نشناسد و دنبال کار باشد جهادگونه به مردم خدمت کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: باید با جوانان صحبت کرد و به آنها بها داد و پیامدهای اینکه اگر مردم رأی ندهند دشمنان این نظام شاد می‌شوند و به تحریم کشور روی می‌آوردند را تبیین کرد.

وی افزود: بصیرت‌افزایی و روشنگری جامعه علی‌الخصوص در بین جوانان وظیفه بسیار بااهمیت و حساسی است که بر عهده است و مشارکت نقش اساسی در اقتدار نظام هم در داخل و خارج و رفع مشکلات و همچنین روابط بین‌المللی ما دارد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 454139
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *