۲
رقاصی رسانه‌های معاند بر نوار خالی خاش؛

ماجرای فیلم لباس پاکبانان خاشی چه بود؟

شهردار خاش گفت: پاکبانان برای جلوگیری از کثیف شدن لباس‌هایشان از نایلون روی لباس استفاده کردند.
ماجرای فیلم لباس پاکبانان خاشی چه بود؟
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «تفتان ما» برخی از رسانه‌های مزدور وابسته به غرب که همیشه با دروغ‌پردازی‌ها به دنبال ایجاد فضای متشنجش و ایجاد آشوب در سطح جامعه هستند، این بار در دروغی دیگر لباس پاکبانان خاشی را مورد هجمه قرار داده است.
 
این رسانه‌های وابسته به غرب با جریحه‌دار کردن احساسات مردمی کلیپی را منتشر و در آن بیان کرده است که پاکبانان خاشی در سایه بی‌توجهی مسئولین شهرداری در معرض انواع بیماری‌ها و مشکلات سلامتی قرار دارند.
 
در این کلیپ تصویری از دو پاکبان را نشان می‌دهد که روی کفش‌های خود نایلون به پا کرده‌اند، رسانه خبری تفتان ما برای روشن‌سازی پشت پرده این دروغ رسانه‌های مزدور غربی به سراغ شهردار خاش رفت تا موضوع را پیگیری کند.
 
  مهدی شهنوازی، شهردار خاش در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: فیلم منتشر شده از پاکبانان خاشی مبنی بر اینکه کفش نامناسب در هنگام تمیزکاری معابر ندارند کاملاً یک دروغ برای بهره‌برداری‌های سیاسی رسانه‌های غربی است.
 
 شهردار خاش افزود: به علت عدم همکاری شهروندان بیشتر فاضلاب‌ها در جوی‌های معابر رها می‌شود و پاکبانان زحمت‌کش ما به دلیل جلوگیری از آلوده‌نشدن کفش‌ها و لباسشان نایلون روی لباس و کفش خود می‌پوشند.
 
 وی ادامه داد: برخی از افراد سودجو که مسئول تأمین خوراک برای رسانه‌های دشمن هستند در هنگام تمیزکاری از پاکبانان به‌قصد تشویق اذهان عمومی و دروغ‌پردازی علیه خدمات به پاکبانان فیلم گرفته و اقدام به انتشار آن کرده‌اند.
 
 شهرداری خاش با بیان اینکه این ویدئو باهدف انتشار موضوع‌های سیاسی رسانه‌های معاند منتشر شده است، تصریح کرد: هر ۶ ماه یکبار به همه پاکبانان کفش اهدا می‌شود و همچنین برای اولین‌بار خیاط استخدام شده تا برای رفتگران و پاکبانان لباس دوخته شود، و علاوه بر این همچنین حق مسکن برای رفتگران در نظر گرفته شده است.
 
 رسانه‌های مزدور غربی که از فضای ایمن و آرام در جامعه ناراحت هستند، می‌خواهند با دروغ‌پردازی‌ها و نشان‌دادن وارونه مسائل به دنبال بی‌اعتمادی و بدبین کردن مردم نسبت به دولت و نظام هستند.
 
  البته بصیرت و اگاهی مردم همیشه توطئه‌های این رسانه‌ها را خنثی و دروغ‌هایشان برای مردم برملا شده است.

انتهای خبر/
 
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 454208
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *