۰
رئیس ستاد اجرایی انتخابات جمعیت هلال شهرستان خاش خبرداد:

برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر شهرستان خاش

رئیس هلال احمر خاش گفت: در این انتخابات، ۵۹۸ نفر از واجدین شرایط در شهرستان‌های خاش و تفتان که نمایندگان خود را برای مجامع جمعیت هلال احمر انتخاب کردند.
برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر شهرستان خاش
جلال هاشمزهی، رئیس ستاد اجرایی انتخابات جمعیت هلال شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: برگزاری انتخابات با حضور گسترده اعضا نشان‌دهنده اعتماد و علاقه مردم به جمعیت هلال احمر و فعالیت‌های آن‌ها است، ما‌امیدواریم که با همکاری و همراهی نمایندگان منتخب، بتوانیم برنامه‌ها و پروژه‌های مؤثری را برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه به اجرا درآوریم.

وی افزود: انتخابات امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرایی برگزار شد و تمامی مراحل به صورت شفاف و منظم انجام گرفت. این انتخابات نشان‌دهنده بلوغ و آگاهی اعضای جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های خاش و تفتان است و ما از تمام کسانی که در این مسیر همکاری کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم.

هاشمزهی عنوان کرد: منتخبان این دوره مسئولیت سنگینی بر دوش دارند و‌امیدواریم که با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود، بتوانند در پیشبرد اهداف بشردوستانه هلال احمر و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی در این شهرستان‌ها نقش مؤثری ایفا کنند.

انتهای خبر/
جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 454231
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *