۰
امام‌جمعه اهل‌سنت خاش مطرح کرد:

رهایی غزه نیازمند وحدت اسلامی

امام‌جمعه اهل‌سنت خاش گفت: برای در هم شکستن پایه بی‌بته ارتش پوشالی صهیونیست‌ها و رهایی مردم رم غزه از دست این نابکاران نیاز به وحدت پایدار داریم.
رهایی غزه نیازمند وحدت اسلامی
مولوی عبدالستار حسین زهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما، بیان کرد: ماه ربیع‌الاول ماه طلوع خورشید از مکه به جهان بشریت و ماه در هم شکستن قدرت‌های بزرگ فارس و روم بر امت اسلام و ماه فروپاشی بتکده‌ها ظلمتکده‌ها و ناعدالتی‌ها است و آن را به امت اسلام تبریک می‌گوییم.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت خاش بیان کرد: هفته وحدت به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام راحل از دوازده تا هفده ربیع‌الاول به‌عنوان هفته وحدت بین امت اسلام به‌ویژه شیعه و سنی نام‌گذاری شد .
 
وی افزود: امروز ما برای در هم شکستن پایه بی‌بته ارتش پوشالی صهیونیست‌ها و رهایی مردم رم غزه از دست این نابکاران نیاز به وحدت پایدار داریم. 
 
مولوی حسین زهی تصریح کرد: امت اسلام در مقابل دسیسه‌های کفر و استبداد باید همبستگی و همدلی خود را به نمایش بگذارد به فرمایش مقام معظم رهبری اتحاد مسلمانان و پرهیز از تفرقه زمینه مساعد برای ایستادگی جمعی در مقابل زورگویی‌های نظام سلطه است و دفاع از منافع و حقوق ضایع شده جهان اسلام به شمار میاید.
 
وی خاطرنشان کرد: ما باید با حفظ حریم عقاید و باورهای فریقین همدیگر به مشترکان بپردازیم از هرگونه ایجاد تنش و اختلاف میان یکدیگر بپرهیزیم تا بتوانیم در سایه «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ» زندگی امن و با آرامش و خوشایند داشته باشم.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت خاش عنوان کرد: میلاد مسعود پیامبر عظیم‌الشأن اسلام در ماه ربیع‌الاول شکل‌گرفته همچنین میلاد فرزند پیامبر بزرگوار اسلام اهل‌بیت مکرم حضرت امام جعفر صادق را به پیشگاه امت اسلام وجهان اسلام و مردم ایران و مقام معظم رهبری تبریک عرض می‌کنم .
 
 وی ادامه داد: امیدواریم که در سایه وحدت اسلامی بتوانیم کنار هم دست‌به‌دست هم بدهیم و جهان کفر استبداد از این وحدت و همبستگی ملت مسلمان به وحشت بیاید و ارتش پوشالی صهیونیست‌ها در هم بشکند و مردم غزه مردم فلسطین از این آزارها و اذیت‌ها و شکنجه‌هایی که در حال به‌سربردن هستند رهایی یابند.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت خاش خاطرنشان کرد: آفرین می‌گوییم بر ملت قهرمان فلسطین و غزه و بر تمام کسانی که از این مردم مظلوم حمایت کرده‌اند به‌ویژه ایران اسلامی و امیدواریم به زودی شاهد پیروزی این مردم مقام باشیم.

 مولوی حسین زهی تصریح کرد: دعا می‌کنیم خداوند امت اسلام را وحدت و یکپارچگی عنایت بفرماید تا در مقابل جهان کفر بایستد و جهان کفر نتواند هیچ رخنه‌ای در وحدت و یکپارچگی مسلمانان ایجاد کند.
 
انتهای خبر/
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 454316
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *