در جشنواره شهید رجائی؛

كارمندان و خبرنگاران نمونه شهرستان خاش تجليل شدند/ مدیران ادارات با فروتنی و تواضع پاسخگوی مشكلات مردم باشند

5 شهريور 1396 ساعت 8:28

در جشنواره شهید رجائی، پاسداشت هفته دولت و روز کارمند از محمدامین میربلوچزهی، خبرنگار ایرنا و علیرضا هاشمی فر مدیرمسئول تفتان ما در شهرستان خاش در روز کارمندان نمونه دولت تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در جشنواره شهید رجایی خاش بر ضرورت اهمیت دادن به اهداف، انجام وظیفه و وجدان کاری در مسیر خدمتی کارکنان دولت تاکید کرد و گفت: از این طریق اقدامات مدیران و کارکنان دولت سنجیده می شود.
وي با بيان اينكه دولت بايد به مسئله معشيت مردم توجه ويژه اي داشته باشد، افزود: ویژگی برتر کارمند نمونه و موفق این است که با صداقت و تمام قوت پای کار هستند و در جامعه نیز از آنها به نیکی یاد می شود.
 
حجت الاسلام دهقان فراگیری آموزشها و نحوه برخورد با ارباب رجوع را دارای اهمیت خواند و بر ضرورت انجام کارها و خدمات تخصصی و از روی علم و آگاهی تاکید کرد.
 
* مدیران و کارکنان دولت با فروتنی و تواضع و تلاش صادقانه پاسخگوی مردم باشند
فرماندار شهرستان خاش نيز در اين جشنواره، گفت: مدیران و کارکنان دولت با فروتنی و تواضع و تلاش صادقانه پاسخگوی مردم باشند.
محمداکبر چاکرزهی در آئین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و نهادهای خاش بیان کرد: اقدامات ارزشمند و حضور موثر و مجاهدانه کارکنان دولت در جامعه سبب گشودن گره از مشکلات مردم می گردد.
وی افزود: دولت برخواسته از مردم بوده، لذا توصیه ما به کارکنان و دولتمردان این است که با همه توان برای مردم خدمت کنند و به کار خود در جهت جلب رضایت مردم و خداوند و رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت اهمیت بدهند.
چاکرزهی ادامه داد: در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید و دولتهای نظام اسلامی کارهای ارزشمند برای تامین نیازهای جامعه و رفع مشکلات مردم منطقه انجام شده در مقایسه با سالهای قبل از انقلاب دارای برجستگی و شاخص بالای خدمتی است.
فرماندار خاش بیان کرد: برخورد خوش با مردم و ارتباط درست با مردم و ارائه راهنماییهای کلیدی سبب بهبود در امور و تحقق اهداف انقلاب و تقویت وحدت و همگرایی و امید و نشاط در جامعه می شود.
 
گفتني است در اين جشنواره از خبرنگاران، معاونان سیاسی و عمرانی فرماندار، کارشناس مسئول دفتر سیاسی و انتخابات و روابط عمومی فرمانداری، مدیران ادارات برق، منابع طبیعی و ثبت احوال بعنوان مدیران و کارکنان نمونه معرفی و از کارکنان بسیجی و نمونه سایر ادارات و نهادها هم مورد تکریم قرار گرفتند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450331

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/450331/كارمندان-خبرنگاران-نمونه-شهرستان-خاش-تجليل-شدند-مدیران-ادارات-فروتنی-تواضع-پاسخگوی-مشكلات-مردم-باشند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir