۰
در جشنواره شهید رجائی؛

كارمندان و خبرنگاران نمونه شهرستان خاش تجليل شدند/ مدیران ادارات با فروتنی و تواضع پاسخگوی مشكلات مردم باشند

در جشنواره شهید رجائی، پاسداشت هفته دولت و روز کارمند از محمدامین میربلوچزهی، خبرنگار ایرنا و علیرضا هاشمی فر مدیرمسئول تفتان ما در شهرستان خاش در روز کارمندان نمونه دولت تجلیل شد.
كارمندان و خبرنگاران نمونه شهرستان خاش تجليل شدند/ مدیران ادارات با فروتنی و تواضع پاسخگوی مشكلات مردم باشند
به گزارش خبرنگار تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در جشنواره شهید رجایی خاش بر ضرورت اهمیت دادن به اهداف، انجام وظیفه و وجدان کاری در مسیر خدمتی کارکنان دولت تاکید کرد و گفت: از این طریق اقدامات مدیران و کارکنان دولت سنجیده می شود.
وي با بيان اينكه دولت بايد به مسئله معشيت مردم توجه ويژه اي داشته باشد، افزود: ویژگی برتر کارمند نمونه و موفق این است که با صداقت و تمام قوت پای کار هستند و در جامعه نیز از آنها به نیکی یاد می شود.
 
حجت الاسلام دهقان فراگیری آموزشها و نحوه برخورد با ارباب رجوع را دارای اهمیت خواند و بر ضرورت انجام کارها و خدمات تخصصی و از روی علم و آگاهی تاکید کرد.
 
* مدیران و کارکنان دولت با فروتنی و تواضع و تلاش صادقانه پاسخگوی مردم باشند
فرماندار شهرستان خاش نيز در اين جشنواره، گفت: مدیران و کارکنان دولت با فروتنی و تواضع و تلاش صادقانه پاسخگوی مردم باشند.
محمداکبر چاکرزهی در آئین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات و نهادهای خاش بیان کرد: اقدامات ارزشمند و حضور موثر و مجاهدانه کارکنان دولت در جامعه سبب گشودن گره از مشکلات مردم می گردد.
وی افزود: دولت برخواسته از مردم بوده، لذا توصیه ما به کارکنان و دولتمردان این است که با همه توان برای مردم خدمت کنند و به کار خود در جهت جلب رضایت مردم و خداوند و رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت اهمیت بدهند.
چاکرزهی ادامه داد: در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید و دولتهای نظام اسلامی کارهای ارزشمند برای تامین نیازهای جامعه و رفع مشکلات مردم منطقه انجام شده در مقایسه با سالهای قبل از انقلاب دارای برجستگی و شاخص بالای خدمتی است.
فرماندار خاش بیان کرد: برخورد خوش با مردم و ارتباط درست با مردم و ارائه راهنماییهای کلیدی سبب بهبود در امور و تحقق اهداف انقلاب و تقویت وحدت و همگرایی و امید و نشاط در جامعه می شود.
 
گفتني است در اين جشنواره از خبرنگاران، معاونان سیاسی و عمرانی فرماندار، کارشناس مسئول دفتر سیاسی و انتخابات و روابط عمومی فرمانداری، مدیران ادارات برق، منابع طبیعی و ثبت احوال بعنوان مدیران و کارکنان نمونه معرفی و از کارکنان بسیجی و نمونه سایر ادارات و نهادها هم مورد تکریم قرار گرفتند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 450331
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *