كارشناس ارشد مسائل سياسي كل ارتش:

حماسه عظيم 9 دي بساط فتنه کذایی را برچید/ اين حماسه ماندگار نماد ولايت پذيري ملت با بصيرت ايران بود

4 دی 1396 ساعت 13:03

كارشناس ارشد مسائل سياسي كل ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: حماسه 9 دی بساط فتنه کذایی را برچید و ملت با بصيرت و بيدار ايران اسلامي در اين روز پاسخ دندان شكن و محكمي به فتنه گران داخلي و خارجي دادند.


به گزارش  تفتان ما، هاشم بذرافشان در همايش بزرگ بصيرت كه در مراكز نظامي ارتش خاش برگزار شد، اظهار كرد: تمامي انبيا را پروردگار متعال جهت آگاهي بخشي و بصيرت دهي به انسان ها مبعوث كرده است.

وي با بيان اينكه هر ملتي كه سخنان انبيا الهي را گوش كرده و در راه حق گام برداشته است از نعمات دنيوي و اخروي بهره مند شده است، تصريح كرد: ملت هاي كه به سخنان انبيا الهي گوش نكردند و بصيرت نداشتند، دچار خسران شدند و لذا ضرورت بصيرت افزايي بسيار مهم است.

بذرافشان با بيان اينكه دشمنان همواره به دنبال نفوذ در كشور و ايجاد فتنه هستند، گفت: تنها راهي  كه جلوي نفوذ دشمنان و فتنه گران را مي گيرد، بصيرت و بيداري است كه ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي در فتنه 88 با بصيرت خود مشت محكمي بر دهان استكبار زدند.

وي افزود: عدالت خواهي، داشتن روحيه فداكاري و ازخودگذشتگي، حق طلبي و ايثار از معيارهاي انسان هاي با بصيرت و هوشيار است و لذا بايد همواره با بصيرت در ميدان ها و عرصه هاي مختلف حضور پيدا كنيم.

كارشناس ارشد مسائل سياسي كل ارتش جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و در اين روز ملت غيور ايران اسلامي به ميدان آمدند و به دشمنان ثابت كردند كه همواره پشتيبان نظام و رهبري هستند و تا خون در رگ دارند از آرمان ها و اعتقادات خود دست بر نمي دارند.

وي با بيان اينكه مردم ايران اسلامي با حضور در حماسه عظيم و مردمي 9 دي انقلاب را بيمه كردند، اذعان كرد: انقلاب ما از گردنه‌ها و حوادث مختلفی در طول این سال‌ها گذر کرده است که به‌واسطه پشتیبانی مردم و حمایت الهی که برخوردار است آسیبی به‌نظام ما وارد نشده است.

بذرافشان اظهار كرد: همه ملت غيور ايران اسلامي امسال نيز مانند هرساله در تجمع ها و مراسمات گراميداشت 9 دي شركت خواهند كرد و به دشمنان نشان مي دهند كه اين حماسه ماندگار هرگز از اذهان عمومي فراموش نخواهد شد.

گفتني است؛ اين مراسم در تيپ 288 مستقل زرهي ارتش، پادگان آموزشي 08 و كوي سازماني امام حسن مجتبي(ع) ارتش خاش برگزار و اعضای حاضر در اين همايش  سوالات خود را پرسيدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451141

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451141/حماسه-عظيم-9-دي-بساط-فتنه-کذایی-برچید-ماندگار-نماد-ولايت-پذيري-ملت-بصيرت-ايران

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir