۰
كارشناس ارشد مسائل سياسي كل ارتش:

حماسه عظيم 9 دي بساط فتنه کذایی را برچید/ اين حماسه ماندگار نماد ولايت پذيري ملت با بصيرت ايران بود

كارشناس ارشد مسائل سياسي كل ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: حماسه 9 دی بساط فتنه کذایی را برچید و ملت با بصيرت و بيدار ايران اسلامي در اين روز پاسخ دندان شكن و محكمي به فتنه گران داخلي و خارجي دادند.
حماسه عظيم 9 دي بساط فتنه کذایی را برچید/ اين حماسه ماندگار نماد ولايت پذيري ملت با بصيرت ايران بود
به گزارش  تفتان ما، هاشم بذرافشان در همايش بزرگ بصيرت كه در مراكز نظامي ارتش خاش برگزار شد، اظهار كرد: تمامي انبيا را پروردگار متعال جهت آگاهي بخشي و بصيرت دهي به انسان ها مبعوث كرده است.

وي با بيان اينكه هر ملتي كه سخنان انبيا الهي را گوش كرده و در راه حق گام برداشته است از نعمات دنيوي و اخروي بهره مند شده است، تصريح كرد: ملت هاي كه به سخنان انبيا الهي گوش نكردند و بصيرت نداشتند، دچار خسران شدند و لذا ضرورت بصيرت افزايي بسيار مهم است.

بذرافشان با بيان اينكه دشمنان همواره به دنبال نفوذ در كشور و ايجاد فتنه هستند، گفت: تنها راهي  كه جلوي نفوذ دشمنان و فتنه گران را مي گيرد، بصيرت و بيداري است كه ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي در فتنه 88 با بصيرت خود مشت محكمي بر دهان استكبار زدند.

وي افزود: عدالت خواهي، داشتن روحيه فداكاري و ازخودگذشتگي، حق طلبي و ايثار از معيارهاي انسان هاي با بصيرت و هوشيار است و لذا بايد همواره با بصيرت در ميدان ها و عرصه هاي مختلف حضور پيدا كنيم.

كارشناس ارشد مسائل سياسي كل ارتش جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و در اين روز ملت غيور ايران اسلامي به ميدان آمدند و به دشمنان ثابت كردند كه همواره پشتيبان نظام و رهبري هستند و تا خون در رگ دارند از آرمان ها و اعتقادات خود دست بر نمي دارند.

وي با بيان اينكه مردم ايران اسلامي با حضور در حماسه عظيم و مردمي 9 دي انقلاب را بيمه كردند، اذعان كرد: انقلاب ما از گردنه‌ها و حوادث مختلفی در طول این سال‌ها گذر کرده است که به‌واسطه پشتیبانی مردم و حمایت الهی که برخوردار است آسیبی به‌نظام ما وارد نشده است.

بذرافشان اظهار كرد: همه ملت غيور ايران اسلامي امسال نيز مانند هرساله در تجمع ها و مراسمات گراميداشت 9 دي شركت خواهند كرد و به دشمنان نشان مي دهند كه اين حماسه ماندگار هرگز از اذهان عمومي فراموش نخواهد شد.

گفتني است؛ اين مراسم در تيپ 288 مستقل زرهي ارتش، پادگان آموزشي 08 و كوي سازماني امام حسن مجتبي(ع) ارتش خاش برگزار و اعضای حاضر در اين همايش  سوالات خود را پرسيدند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 451141
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *