۰
در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خاش مطرح شد؛

با منش و روش زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(س) و الهام از زندگی آنها عاقبت بخیر شویم

دهقان امام جمعه خاش: هیچ بنایی نزد خداوند متعال محبوب تر و پسندیده تر از تشکیل خانواده و ازدواج نیست
با منش و روش زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(س) و الهام از زندگی آنها عاقبت بخیر شویم
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، نماز جمعه امروز ۲ دی ماه به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در محل مسجد جامع با حضور مردم مؤمن و نمازگزار  برگزارشد. 

امام جمعه خاش: تشکیل زندگی و ازدواج را در ارتقای شخصیت و رفتار انسان مؤثر دانست چرا که با تشکیل خانواده انسان شأنی بالاتر در جامعه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: مدیریت در امر ازدواج و خانواده باید به نحو مطلوب در راستای داشتن جامعه ای سالم انجام پذیرد.

دهقان بیان کرد: امروز دشمن روی سست کردن بنیاد خانواده کار میکند و سرمایه گذاری کرده در این حالت دو جریان وجود دارد یک جریان خانواده گرا و یک جریان خانواده ستیز که باید انسان در این امر هوشیارانه و اگاهانه برخورد داشته باشد.

امام جمعه خاش با اشاره به  وجودفراز و نشیب در زندگی گفت: باید محیط زندگی محیطی سالم و آرامش بخش باشد محبت یک رکن مهم اصلی در زندگی می باشد که آن را در زندگی حضرت امیرالمومنین و حضرت زهرا مشاهده میتوان کرد.

وی اظهار کرد: معاشرت نیکو اخلاق نیک یکی دیگر از مواردی است که باید در خانواده ها رعایت شود چرا که بهترین شما کسی است که نسبت به اهل و عیال خود نرمتر و خوش اخلاقتر باشد.

دهقان هفتم دی سالروز نهضت سواد آموزی در سال ۵۸ را اقدامی اساسی در راستای سواد آموزی دانست که بانوان در این امر پیشرفت خوبی در عرصه علم آموزی داشته اند.
وی از جنگ شناختی به عنوان بزرگترین سازمان نظامی ناتو و آتلانتیک شمالی که پنج حوزه جنگی،زمینی،دریایی،هوایی،فضایی وسایبری می باشد اخیرا یک حوزه دیگر به این پنج حوزه افزودند که در این حوزه شناخت افراد نسبت به پیرامون خود مورد هدف گرفته شده است که حوادث وجریانات را بالعکس نشان می هند در آشوب های اخیر  نیز ما شاهد این جنگ شناختی بودیم که تلاش شد حوزه آگاهی مردم را مختل کنند و ذهن انسان اصلی ترین میدان نبرد در جنگ شناختی است و زمانی که دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت نمیتواند انسان را شکست دهد وارد جنگ شناختی و به دست گرفتن اذهان مردم و کنترل آنها می شود
جنگ شناختی یعنی به نحوی فکر وتصمیم بگیریم که دشمن می خواهد لذا این مسئله بسیار مهمی است که هوشیاری وبصیرت زیادی میطلبد.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 452399
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *