هیئت اجرایی انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری در خاش تشکیل شد

8 خرداد 1403 ساعت 21:47

فرماندار خاش گفت: هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در این شهرستان تعیین و فعالیت آنها در حوزه انتخابیه خاش آغاز شد.


به گزارش پایاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی در نشست مشترک اعضای هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان خاش گفت: تعیین شعب اخذ رأی و اعضای شعب در اولویت بوده که بر حسب برنامه زمان‌بندی انتخابات موردتوجه قرار دارد.

فرماندار خاش اظهار کرد: رعایت اصل بی‌طرفی، امانت‌داری، سلامت و امنیت در کنار شور انتخاباتی با مشارکت‌دادن و دخیل ساختن علما، بزرگان، معتمدان و ریش‌سفیدان، نخبگان، طیف‌های بانوان، جوانان، ورزشکاران، اصناف و بازاریان و سایر اقشار جامعه باهدف شبکه‌سازی و برگزاری باشکوه و حماسی انتخابات در اولویت است.

 صالحی ادامه داد: تمام تلاش متولیان برگزاری انتخابات جذب حداکثری و دفع حداقلی مردم و گرما بخشیدن به انتخابات بوده و در کنار آن به رقابت سالم و امنیت و سلامت آن اندیشیده می‌شود.

 علیرضا عرب مسئول هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان خاش نیز در این جلسه، عنوان کرد: تمام ارکان نظام برای برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همدل بوده و با تعامل و هم‌فکری به شکوه، عظمت و سلامت انتخابات نگاه دارند و در این راستا از ظرفیت اقشار مختلف جامعه بهره گرفته می‌شود.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454060

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454060/هیئت-اجرایی-انتخابات-چهاردهم-ریاست-جمهوری-خاش-تشکیل

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir