۰

هیئت اجرایی انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری در خاش تشکیل شد

فرماندار خاش گفت: هیئت اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در این شهرستان تعیین و فعالیت آنها در حوزه انتخابیه خاش آغاز شد.
هیئت اجرایی انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری در خاش تشکیل شد
به گزارش پایاه خبری تفتان ما، صاحب گل صالحی در نشست مشترک اعضای هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان خاش گفت: تعیین شعب اخذ رأی و اعضای شعب در اولویت بوده که بر حسب برنامه زمان‌بندی انتخابات موردتوجه قرار دارد.

فرماندار خاش اظهار کرد: رعایت اصل بی‌طرفی، امانت‌داری، سلامت و امنیت در کنار شور انتخاباتی با مشارکت‌دادن و دخیل ساختن علما، بزرگان، معتمدان و ریش‌سفیدان، نخبگان، طیف‌های بانوان، جوانان، ورزشکاران، اصناف و بازاریان و سایر اقشار جامعه باهدف شبکه‌سازی و برگزاری باشکوه و حماسی انتخابات در اولویت است.

 صالحی ادامه داد: تمام تلاش متولیان برگزاری انتخابات جذب حداکثری و دفع حداقلی مردم و گرما بخشیدن به انتخابات بوده و در کنار آن به رقابت سالم و امنیت و سلامت آن اندیشیده می‌شود.

 علیرضا عرب مسئول هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان خاش نیز در این جلسه، عنوان کرد: تمام ارکان نظام برای برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری همدل بوده و با تعامل و هم‌فکری به شکوه، عظمت و سلامت انتخابات نگاه دارند و در این راستا از ظرفیت اقشار مختلف جامعه بهره گرفته می‌شود.

انتهای خبر/
سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 454060
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *