امام‌جمعه خاش:

رژیم خبیث صهیونیستی باز هم جنایت آفرید

11 خرداد 1403 ساعت 15:00


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌رضا دهقان در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز بیان کرد: الگو قراردادن امام رضا یکی از بهترین راه‌ها برای مورد خیروبرکت قرارگرفتن در زندگی است .

امام‌جمعه خاش تصریح کرد: در سال ۴۲ مردم به‌خاطر توهین به مرجع تقلید خود اعتراض کردند؛ اما حکومت پهلوی آنان را به خاک و خون کشید و به تنفر مردم و مبارزه مردم بر علیه رژیم شاهنشاهی افزود و ثمره آن پیروزی انقلاب ایران بود.

وی افزود: ما در سال ۶۸ شخصیت بزرگی را در جهان اسلام از دست دادیم که توانست اتحاد و انسجام بین مسلمین جهان را محقق و به مسلمانان عزت بخشید و با درایت خود کشور را از مهلکه جنگ هشت‌ساله به‌سلامت عبور داد و رهبری مثال‌زدنی مسلمانان در مقابل استکبار را بر عهده گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان عنوان کرد: رهبری درباره امام خمینی و رحلت ایشان فرمودند در چهاردهم خرداد حنجره‌ای خاموش شد که نفس گرمش افسردگی و خاموشی را در جهان اسلام از بین برد آن روز، روز عزای بزرگ عالم اسلام شد. 

وی خاطرنشان کرد: رژیم خبیث صهیونیستی باز هم جنایت آفرید و قتل‌عام و نسل‌کشی به راه انداخت و چادرهای زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی را با بمب‌های هزار کیلویی امریکایی بمباران کرد و مردم آنجا را به خاک و خون کشید .

امام‌جمعه خاش اذعان کرد: این رژیم جنایت‌کار پس از هفت اکتبر مرتکب چندین نسل‌کشی و هولوکاست واقعی شده و این جنایات را با حمایت امریکا انجام می‌دهد و این ماهیت غرب را نشان می‌دهد و برای جهانیان روشن شد که رژیم صهیونیستی بدون حمایت غرب نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و با همین گروه حماس از بین می‌رفت .

وی با اشاره به پیام اخیر رهبری افزود: مقام معظم رهبری در نامه به دانشجویان امریکایی احساس همدردی و همراهی کردند و آنها را در مسیر درست تاریخ دانستند و روشنگری کردند که راه غرب و رژیم صهیونیستی باطل است و این امر و جنایت باعث شده بیش از صد و چهل کشور در دنیا ملت و کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454063

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454063/رژیم-خبیث-صهیونیستی-باز-هم-جنایت-آفرید

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir