۰
امام‌جمعه خاش:

رژیم خبیث صهیونیستی باز هم جنایت آفرید

رژیم خبیث صهیونیستی باز هم جنایت آفرید
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلام‌رضا دهقان در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز بیان کرد: الگو قراردادن امام رضا یکی از بهترین راه‌ها برای مورد خیروبرکت قرارگرفتن در زندگی است .

امام‌جمعه خاش تصریح کرد: در سال ۴۲ مردم به‌خاطر توهین به مرجع تقلید خود اعتراض کردند؛ اما حکومت پهلوی آنان را به خاک و خون کشید و به تنفر مردم و مبارزه مردم بر علیه رژیم شاهنشاهی افزود و ثمره آن پیروزی انقلاب ایران بود.

وی افزود: ما در سال ۶۸ شخصیت بزرگی را در جهان اسلام از دست دادیم که توانست اتحاد و انسجام بین مسلمین جهان را محقق و به مسلمانان عزت بخشید و با درایت خود کشور را از مهلکه جنگ هشت‌ساله به‌سلامت عبور داد و رهبری مثال‌زدنی مسلمانان در مقابل استکبار را بر عهده گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان عنوان کرد: رهبری درباره امام خمینی و رحلت ایشان فرمودند در چهاردهم خرداد حنجره‌ای خاموش شد که نفس گرمش افسردگی و خاموشی را در جهان اسلام از بین برد آن روز، روز عزای بزرگ عالم اسلام شد. 

وی خاطرنشان کرد: رژیم خبیث صهیونیستی باز هم جنایت آفرید و قتل‌عام و نسل‌کشی به راه انداخت و چادرهای زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی را با بمب‌های هزار کیلویی امریکایی بمباران کرد و مردم آنجا را به خاک و خون کشید .

امام‌جمعه خاش اذعان کرد: این رژیم جنایت‌کار پس از هفت اکتبر مرتکب چندین نسل‌کشی و هولوکاست واقعی شده و این جنایات را با حمایت امریکا انجام می‌دهد و این ماهیت غرب را نشان می‌دهد و برای جهانیان روشن شد که رژیم صهیونیستی بدون حمایت غرب نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و با همین گروه حماس از بین می‌رفت .

وی با اشاره به پیام اخیر رهبری افزود: مقام معظم رهبری در نامه به دانشجویان امریکایی احساس همدردی و همراهی کردند و آنها را در مسیر درست تاریخ دانستند و روشنگری کردند که راه غرب و رژیم صهیونیستی باطل است و این امر و جنایت باعث شده بیش از صد و چهل کشور در دنیا ملت و کشور مستقل فلسطین را به رسمیت بشناسد.

انتهای خبر/
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 454063
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *