۰
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه افتتاح شد

طی مراسمی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سالن مسافری دو مترمربعی پایانه مرزی میرجاوه با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» به نقل از زاهدنیوز، داریوش امانی بیان کرد: در طرح جامع بازنگری پایانه‌ها، با توجه افزایش تردد مسافران از کشور پاکستان در ایام اربعین حسینی، ظرفیت سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه موردتوجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای اربعین سال جاری، ایجاد تونل‌های سرد از نقطه صفر مرزی و محل ورود زائران تا سوارشدن به‌وسیله نقلیه در دستور کار قرار دارد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: باتوجه‌به وجود پایانه‌های مرزی میرجاوه و میلک در شمال و پایانه مرزی پیشین و ریمدان در جنوب، این استان یکی از استان‌های با قابلیت بالا در زمینه کریدور شمال و جنوب بوده و تلاش داریم تا در سال جاری پایانه مرزی ریمدان به‌عنوان پایانه مرزی جدید مشترک بین ایران و فعالیت کرده و به ظرفیت پایانه‌های مرزی افزوده شود.

گفتنی است؛ پایانه مرزی میرجاوه مهم‌ترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است و در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان قرار دارد.

انتهای خبر/
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 454067
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *