۰
فرماندار تفتان:

مشارکت آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت کشور بار دیگر حماسه‌آفرین خواهد بود

فرماندار تفتان گفت:مشارکت آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت کشور بار دیگر حماسه‌آفرین خواهد بود به عنوان ستاد برگزاری انتخابات وظیفه داریم در چهارچوب مؤلفه‌های اصلی انتخابات شرایط مناسبی را برای برگزاری امن انتخابات و نیز مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.
مشارکت آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت کشور بار دیگر حماسه‌آفرین خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان در جلسه ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری تفتان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان و تأکید بر ادامه راه شهید خدمت و ارائه خدمات با پیروی از سیاست‌های دولت آیت‌الله رئیسی به انتخابات پیشرو پرداخت.

 فرماندار شهرستان تفتان افزود: ستاد انتخابات شهرستان تفتان با تشکیل کارگروه‌ها بعد از صدور دستور شروع انتخابات توسط وزیر محترم کشور از تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۰ کار خویش را آغاز کرده است.

 شهنوازان تصریح کرد: رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مجریان انتخابات ریاست‌جمهوری مورد تأکید است.

 وی با بیان اینکه شهرستان تفتان با وجود مردم مؤمن و متدین همیشه جزو شهرستان‌هایی با مشارکت بالا در انتخابات است افزود: همه تلاش‌ها بر این است تا با فراهم‌کردن زیر ساخت‌ها برای حضور باشکوه مردم در انتخابات پیشرو، رتبه استان و شهرستان تفتان در خصوص مشارکت تقویت شود.

 وی عنوان کرد: همه زیر ساخت‌ها در شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آماده است، گفت: آموزش عوامل اجرایی برای این دوره از انتخابات در سطوح مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.
 
فرماندار تفتان با بیان اینکه احکام اعضای ستاد انتخابات استان ابلاغ و جلسات ستاد آغاز شده است اذعان کرد: باهدف انجام تکالیف قانونی و برگزاری مطلوب انتخابات، همه کارگروه‌ها مشغول پیگیری وظایف خود برای این دوره از انتخابات هستند.

شهنوازان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری و نیز آثار و برکات حضور و مشارکت سیاسی مردم در مقاطع مختلف گفت: مشارکت آگاهانه مردم در تعیین سرنوشت کشور بار دیگر حماسه‌آفرین خواهد بود در همین راستا به‌عنوان ستاد برگزاری انتخابات وظیفه داریم در چهارچوب مؤلفه‌های اصلی انتخابات ازجمله سلامت، بر رعایت قانون و صیانت از آرا تمرکز نموده و شرایط مناسبی را برای برگزاری امن انتخابات و نیز مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 454068
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *