۰
مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان:

۱۳ کاروان از سیستان و بلوچستان راهی سرزمین وحی می‌شوند

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: تعداد یک‌هزار و ۵۷۷ زائر از فرودگاه بین‌المللی زاهدان در قالب ۱۳ کاروان راهی سرزمین وحی می‌شوند.
۱۳ کاروان از سیستان و بلوچستان راهی سرزمین وحی می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما» به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان، مهدی خسروی بنجار با بیان اینکه اولین پرواز حجاج، فرودگاه بین‌المللی زاهدان را به مقصد جده ترک کرد، گفت: اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در کیفیت سطح خدمات‌رسانی به زائران با تلاش تمامی ارگان‌ها و نهادهای همکار در عملیات حج آمادگی کامل جهت خدمات به زائران خدا را فراهم کرده و امروز ۱۴ خرداد هم‌زمان با سالروز رحلت امام راحل عملیات پذیرش و اعزام زائران انجام شد.
 
 وی افزود: این اداره کل از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی‌های لازم و ارائه تجهیزات و تسهیلات لازم را در فرایند حرکت مسافران فراهم کرده و امروز اولین پرواز از فرودگاه بین‌المللی زاهدان ساعت هشت و ۱۵ دقیقه صبح زاهدان را به مقصد جده ترک کرد.
 
 خسروی بنجار خاطرنشان کرد: دراین‌رابطه یک‌هزار و ۵۷۷ زائر در قالب ۱۳ کاروان با هفت سورتی پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، همچنین ۲ کاروان در قالب یک‌سرتی پرواز نیز ۲۴۶ زائر بیت‌الله الحرام را از فرودگاه کنارک به سرزمین وحی می‌رساند.
 
انتهای خبر/
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 454071
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *