۰
مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق کشور مطرح کرد:

نگاه توسعه‌ای دولت برای رونق فعالیت‌های حمل‌ونقل ریلی خاش

مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق کشور گفت: با نگاه توسعه‌ای دولت برای رونق فعالیت‌های حمل‌ونقل ریلی خاش به زاهدان، شاهد ایجاد اشتغال، کاهش سوانح ترافیکی و پیشگیری از خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی و حمل نقل کالا و مسافر در محورهای جاده‌ای خواهیم بود.
نگاه توسعه‌ای دولت برای رونق فعالیت‌های حمل‌ونقل ریلی خاش
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حمید بهادری مدیرکل راه‌آهن جنوب شرق کشور بیان کرد: امروز در فرمانداری خاش نشستی را با مدیر فعالیت‌های توسعه‌ای پروژه کشتیرانی جمهوری داشتیم و با عنایت به اینکه ظرفیت حمل‌ونقل ریلی کالا، بار و مسافر در ایستگاه خاش فراهم بوده و باتوجه‌به اینکه اتصال ریلی از خاش برقرار بوده، تلاش داریم سنگ‌آهن از معادن سنگان و خواف را به چابهار برسانیم و فعالیت‌های این موضوع را باهدف ایجاد شغل و فعالیت‌های کسب‌وکار و رونق اقتصادی موردتوجه قرار دهیم.

 صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز عنوان کرد: ظرفیت‌های شهرستان در راستای حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای دولت بوده و از فعالیت اقتصادی و اجتماعی حمایت خواهیم کرد.

 وی اظهار کرد: هم اینک آمادگی داریم افزون بر ۵ هکتار و بیشتر زمین را در جوار پروژه ریلی و ایستگاه خاش برای ترانشیت و حمل‌ونقل ریلی به سازمان کشتیرانی واگذار کنیم تا از این طریق بتوانند زیرساخت‌های لازم را برای توسعه فعالیت‌های این موضوع فراهم کنند. 

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 454089
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *