۰
امام‌جمعه خاش:

مردم مناظرات را بادقت ببینند

امام‌جمعه خاش گفت: مردم باید مناظرات را بادقت نگاه کنند تا فرد اصلح را انتخاب کنند مشارکت حداکثری برای اقتدار و عظمت ایران در صحنه بین‌المللی واجب است .
مردم مناظرات را بادقت ببینند
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا دهقان در خطبه‌های نمازجمعه امروز مطرح کرد: اولویت اول پیامبران تبلیغ دین و هدایتگری مردم بوده و هدایتگری مردم از مقام و جایگاه بسیار والایی برخوردار است و از این جایگاه والا دوست و دشمن آگاه هستند برای همین دشمن تمام تجهیزات خود را برای تبلیغ غیر حق و گمراه‌کردن مردم استفاده می‌کند.
 
وی تصریح کرد: جمعه آینده روز انتخابات است و یک هفته باقی‌مانده مردم باید مناظرات را بادقت نگاه کنند تا فرد اصلح را انتخاب کنند مشارکت حداکثری برای اقتدار و عظمت ایران در صحنه بین‌المللی واجب است. 
 
 امام‌جمعه خاش اذعان کرد: هر کس عمل نیکی انجام دهد به‌سوی تقوای الهی حرکت کرده است و هر چقدر در جهت اطاعت از خدا و انجام عمل نیک برای رسیدن به تقوا بیشتر به سمت عاقبت‌به‌خیری حرکت می‌کنیم.
 

 امام‌جمعه خاش خاطرنشان کرد: هفته پیشرو هفته اول تابستان است و هفته صرفه‌جویی در آب است و برای کمبود آب در شهر مردم باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و به مسئولین خطاب می‌کنم لوله‌های آب شهری ما بسیار فرسوده هستند و گاهی در برخی مناطق هدررفت آب را شاهد هستیم و باید بازسازی و تعویض شوند.
 
 وی افزود: مسئولیت در قوه قضائیه مسئولیت خطیری است و باید مجری قوانین اسلامی باشند قاضی از نظر قوانین شرعی باید عاقل عادل حلیم مؤمن عالم شجاع و از فشارها خسته نشود .
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان ادامه داد: اعتیاد یکی از آسیب‌های اجتماعی است پنجاه‌درصد از طلاق‌ها به دلیل اعتیاد است و ضرر جان و مال و خانواده است .
 
 وی با اشاره‌به‌نزدیک شدن به عید غدیر عنوان کرد: روز غدیر فضیلتش بسیار والاست پیامبر بعد از آنکه توسط خدا به پیامبری مبعوث شد و حرام‌ها و حلال‌های الهی را بازگو کرد یک مأموریت ناتمام داشتند و این رسالت نهایی در غدیر خم انجام شد و جهان اسلام را که در سردرگمی‌ها بعد از پیامبر بودند پاسخ داد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان خاطرنشان کرد: در غدیر پیامبر مردم را خطاب قرارداد و گفت حاضران به غایبان برسانند از روز غدیر به‌عنوان اعظم اعیاد الله نامیده می‌شود ما باید بر این نعمت بزرگ خدا را سپاسگزار باشیم .
 
 وی ادامه داد: پیامبر فرمود غدیر خم بافضیلت‌ترین اعیاد امت من است و خدا به من دستور داده تا علی را جانشین خود اعلام کنم و چه خوب است مردم در این روز یکدیگر را ملاقات می‌کنند در کنار تبریک به دلیل این نعمت بزرگ افتخار کنند.

انتهای خبر/
جمعه ۱ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 454126
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *