۰
فرماندار تفتان:

راه شهید جمهور ادامه دارد

فرماندار تفتان گفت: مسئولان تفتان برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات جهادی ورود کنند
راه شهید جمهور ادامه دارد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان در نشست میز خدمت جهادی معتمدین و ریش‌سفیدان بخش مرکزی بیان کرد: جلسات مختلف باهدف بررسی مشکلات برگزار می‌شود و امروز جا دارد از خدمات دولت مردمی تشکر و شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت و از خدمات شهید خدمت باتوجه‌به حضور مستمر در شهرستان و استان برای بررسی پروژه‌های آبرسانی، راهداری و برق‌رسانی تقدیر کنیم. اما مشکلات برق، آب، راه‌های روستایی زیاد است همت جهادی، بسیجی وار می‌طلبد.

فرماندار تفتان عنوان کرد: میزهای خدمت جهادی به‌عنوان مسیری مکمل و راهی میان‌بر برای ارائه خدمات اداری به مردم و ایجاد روحیه جهادی انقلابی در مسئولین، موجب افزایش کارآمدی و جبران مشکلات و معایب نظام اداری موجود می‌شود.
 
شهنوازن افزود: بررسی مشکلات مدارس فرسوده و ساخت مدرسه جدید از مواردی است که مسئولان باید پیگیر باشند. در اینجا باید عنوان کنم طرح هادی روستاهای بخش مرکزی با همراهی بنیاد مسکن استان در حال پیگیری است.
 
 وی با اشاره به اینکه برای بازسازی بند سارها تصمیمات بسیار خوبی گرفته شده است، عنوان کرد: همکاری و برنامه‌ریزی بسیار خوب جهاد کشاورزی شهرستان و استان در خصوص ساخت آب‌بندها و ترمیم بند سارهای حوزه کشاورزی بخش مرکزی باعث رونق و آبادانی و در نهایت مهاجرت معکوس از شهر و حاشیه شهر به روستاها خواهد شد.
 
 دهیاران و شوراها هر کدام نسبت به مشکلات مهم روستاها و دغدغه مردم حل مشکلاتشان از قبیل آبرسانی، توسعه شبکه برق و رفع افت ولتاژ برق ترانس، زیر ساخت مخابراتی و آنتن‌دهی تلفن همراه، اشتغال جوانان، ترمیم راه آسفالت رگلاژ و تسطیح راه خاکی، ترمیم و بازسازی قنوات، اجرای طرح هادی را مطرح کردند و افزایش سطح تعامل ادارات با مردم را خواستار شدند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب: 454132
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *