فرماندار تفتان:

نشست آموزشی ستاد انتخابات نمایندگان فرماندار و اعضای شعب در شهرستان تفتان برگزار شد.

5 تير 1403 ساعت 7:00

نفرماندار تفتان از برگزاری شست آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری شهرستان تفتان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفتان در این جلسه ضمن ارائه شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های مجریان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرد: همهٔ اعضای شعب باید سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم و رعایت اصل بی‌طرفی و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

 فرماندار تفتان بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات و در راستای آمادگی کامل عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان، نشست توجیهی آموزشی برگزار شد تا آموزش‌های لازم از جمله وظایف اعضای شعب اخذ رأی، دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها، نحوه اجرای امور محوله در انتخابات، مهروموم صندوق‌های اخذ رأی و حل مسائل و مشکلات احتمالی و راهکارهای لازم ارائه شود.
 
 وی ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تأکید کرد: صیانت و امانت‌داری از آرای مردم به همراه اجرای دقیق قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان تفتان خواهد بود.
 
 شهنوازان عنوان کرد: برگزاری انتخابات از وظایف مهم مجموعه فرمانداری شهرستان تفتان بوده و همه مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بایستی نسبت به انجام روند اجرایی و صیانت از آرای مردم تلاش و برنامه‌ریزی کنند.
 وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم و رعایت قانون در انتخابات، از هدف‌های اصلی برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان تفتان است.
 
 تأکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود و همه ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولیت داریم


کد مطلب: 454137

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454137/نشست-آموزشی-ستاد-انتخابات-نمایندگان-فرماندار-اعضای-شعب-شهرستان-تفتان-برگزار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir