۰
فرماندار تفتان:

نشست آموزشی ستاد انتخابات نمایندگان فرماندار و اعضای شعب در شهرستان تفتان برگزار شد.

نفرماندار تفتان از برگزاری شست آموزشی و توجیهی نمایندگان فرماندار ویژه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری شهرستان تفتان خبر داد.
نشست آموزشی ستاد انتخابات نمایندگان فرماندار و اعضای شعب در شهرستان تفتان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفتان در این جلسه ضمن ارائه شیوه‌نامه و دستورالعمل‌های مجریان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح کرد: همهٔ اعضای شعب باید سلامت، اجرای قانون و حق‌الناس دانستن رأی مردم و رعایت اصل بی‌طرفی و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

 فرماندار تفتان بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات و در راستای آمادگی کامل عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان، نشست توجیهی آموزشی برگزار شد تا آموزش‌های لازم از جمله وظایف اعضای شعب اخذ رأی، دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها، نحوه اجرای امور محوله در انتخابات، مهروموم صندوق‌های اخذ رأی و حل مسائل و مشکلات احتمالی و راهکارهای لازم ارائه شود.
 
 وی ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور تأکید کرد: صیانت و امانت‌داری از آرای مردم به همراه اجرای دقیق قانون سرلوحه اقدامات ستاد انتخابات در شهرستان تفتان خواهد بود.
 
 شهنوازان عنوان کرد: برگزاری انتخابات از وظایف مهم مجموعه فرمانداری شهرستان تفتان بوده و همه مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان بایستی نسبت به انجام روند اجرایی و صیانت از آرای مردم تلاش و برنامه‌ریزی کنند.
 وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم و رعایت قانون در انتخابات، از هدف‌های اصلی برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان تفتان است.
 
 تأکید مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر این است که انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل برگزار شود و همه ما در تحقق این امر و مشارکت حداکثری در انتخابات مسئولیت داریم
سه شنبه ۵ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 454137
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *