نشست هم‌اندیشی ویژه انتخابات در تفتان برگزار شد

13 تير 1403 ساعت 10:05

نشست هم‌اندیشی فرماندار شهرستان تفتان با دهیاران بخش گوهر کوه تفتان در خصوص انتخابات ۱۵ تیرماه و مشارکت حداکثری برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در این نشست با تقدیر از دهیاران گفت: دهیاری‌ها، نقشی تعیین‌کننده در تداوم پایداری و توسعه‌یافتگی زندگی روستایی ایفا می‌کنند و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پیگیری امور آنها و تسهیل فرایند انجام آن‌ها، الگو و نمادی موفق در عرصه مدیریت محلی محسوب می‌شوند.
 
 وی در این جلسه به اهمیت انتخابات در ۱۵ تیرماه هفته جاری اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان تفتان بر اساس راهبرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات پیشرو چهاراصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را در دستور کار قرار داده است و برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی ستاد انتخابات حول این محورها انجام می‌شود و با همین راهبرد دهیاران با رعایت اصل بی‌طرفی در جهت مشارکت حداکثری فعالیت داشته باشند.
 
 همچنین در این جلسه موضوعات و مسائل روستاهای شهرستان تفتان در بخش گوهر کوه و راهکارهای تسریع در رفع مشکلات و کمک به توسعه روستاها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/


کد مطلب: 454147

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/454147/نشست-هم-اندیشی-ویژه-انتخابات-تفتان-برگزار

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir