۰

نشست هم‌اندیشی ویژه انتخابات در تفتان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی فرماندار شهرستان تفتان با دهیاران بخش گوهر کوه تفتان در خصوص انتخابات ۱۵ تیرماه و مشارکت حداکثری برگزار شد.
نشست هم‌اندیشی ویژه انتخابات در تفتان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان در این نشست با تقدیر از دهیاران گفت: دهیاری‌ها، نقشی تعیین‌کننده در تداوم پایداری و توسعه‌یافتگی زندگی روستایی ایفا می‌کنند و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پیگیری امور آنها و تسهیل فرایند انجام آن‌ها، الگو و نمادی موفق در عرصه مدیریت محلی محسوب می‌شوند.
 
 وی در این جلسه به اهمیت انتخابات در ۱۵ تیرماه هفته جاری اشاره کرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان تفتان بر اساس راهبرد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در انتخابات پیشرو چهاراصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را در دستور کار قرار داده است و برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی ستاد انتخابات حول این محورها انجام می‌شود و با همین راهبرد دهیاران با رعایت اصل بی‌طرفی در جهت مشارکت حداکثری فعالیت داشته باشند.
 
 همچنین در این جلسه موضوعات و مسائل روستاهای شهرستان تفتان در بخش گوهر کوه و راهکارهای تسریع در رفع مشکلات و کمک به توسعه روستاها موردبحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 454147
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *