۰
جهاد تبیین؛

جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در شهرستان تفتان برگزار شد

جلسه جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و بصیرت‌افزایی با موضوع حضور پرشور در انتخابات با حضور سردار شفایی، علی کرد، فرماندار تفتان نماینده ولی‌فقیه در سپاه فرمانده ناحیه سپاه پاسداران سرهنگ قویدل و اعضای شورتی اداری تفتان برگزار شد.
جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در شهرستان تفتان برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، در این نشست سردار شفایی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات باشکوه و حضور پرشور مردم در برگزاری این امر مهم، به ذکر سخنانی درباره تحولات سیاسی دنیا و تأثیر آن بر کشور ما پرداخت.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: جهاد تبیین از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همهٔ دستگاه‌ها برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، مسئول هستند.

 این مقام ارشد نظامی عنوان کرد: با برشمردن ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید اظهار کرد: ایشان فردی خستگی‌ناپذیر، فساد ستیز، احیاگر تولید و قهرمان جهاد خدمت بود و ما باید با الگو قراردادن ایشان و انتخاب فرد شایسته در انتخابات پیشرو شرکت نماییم.

 وی اظهار امیدواری کرد مردم ما همچون گذشته و همیشه با آگاهی، حضوری پرشور در دوره دوم انتخابات پیشرو خواهند داشت.

سردار شفاهی در پایان از حاضرین خواست با تحقیق و بصیرت به همراه خانواده و نزدیکان خود در انتخابات شرکت نمایند.
 
 علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان نیز با ابراز اینکه امیدوار است انتخابات ۱۵ تیرماه نیز برگ زرین دیگری باشد بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امیدواریم این انتخابات نیز منجر به انتخاب فرد اصلح شود که در تراز مرحوم شهید حضرت آیت‌الله رئیسی باشد و بتواند برنامه‌های بنیادین و اساسی دولت سیزدهم را که در سه سال گذشته پی‌ریزی شده است به‌پیش ببرد.
 
 علی کرد نماینده مردم خاش و تفتان در مجلس اظهار کرد: با بیان اینکه نشست‌های تبیینی برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید به‌صورت مویرگی شکل بگیرد و توسعه یابد، گفت: انتظار می‌رود این موضوع ابتدا در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی شهرستان با حضور مدیران و معاونین شکل گیرد.
 
 وی با توصیه به اینکه ادارات و نهادها با فضاسازی محیطی و نصب بنر با موضوع جلب مشارکت مردم می‌توانند در افزایش مشارکت‌ها نقش‌آفرینی کنند، عنوان کرد: هرگونه تبلیغ له یا علیه هر کدام از کاندیداها ممنوع و جرم به‌حساب می‌آید. 

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 454148
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *