۰
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:

خط‌کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: عملیات خط‌کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی سه‌ماهه نخست سال جاری انجام شده است.
خط‌کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری «تفتان ما»، ایوب کرد در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: خط‌کشی ۵۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در سه‌ماهه گذشته انجام شده است. اجرا و نصب حفاظ فلزی و بتنی به طول چهار کیلومتر در جهت تأمین ایمنی عبور و مرور جاده‌ای در این بازهٔ زمانی انجام پذیرفته است.

وی باتوجه‌به نقش کلیدی تابلو و علائم در هدایت ترافیک و انتقال پیام به رانندگان افزود: به‌منظور ایجاد آمادگی و فرصت لازم برای واکنش در برابر خطرات احتمالی، این اداره کل همواره اهتمام ویژه‌ای در نگهداری، تعمیر و نصب تابلو ها و علائم ایمنی در محورهای استان داشته است به‌طوری‌که از آغاز سال جاری تاکنون، اجرا، تعمیر و نصب ۳ هزار و ۵۰۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی و ساخت، تعمیر و نصب ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی توسط اداره ایمنی و حریم این اداره کل صورت‌گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کاهش سوانح جاده‌ای، تلفات جانی و مالی ناشی از آن از مهم‌ترین دغدغه‌های اجتماعی است و تحقق این هدف علاوه بر افزایش ضریب ایمنی تردد از طریق نصب و نگهداری علائم و تابلوهای مختلف جاده‌ای، بافرهنگ سازی و تشویق کاربران جاده‌ای به رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی امکان‌پذیر است تصریح کرد: اجرا، تعمیر و اصلاح روشنایی نقطه‌ای سه تقاطع و تعمیر و نصب ۴۰ عدد چراغ‌های چشمک‌زن و فلش سولار نیز در سه‌ماهه نخست سال جاری انجام شده است.

وی در پایان گفت: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اعلام تا دراسرع‌وقت رفع شود.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 454156
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *