۰
در راستای پیشگیری از ورود پشه آئدس و تکثیر آن؛

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تفتان تشکیل جلسه داد.

کلیه دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از ورود پشه آئدس و تکثیر، با حوزه سلامت همکاری لازم را داشته باشند.
ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تفتان تشکیل جلسه داد.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت مظلومانه امام حسین و یاران باوفایش از آمادگی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان با محوریت کنترل پشه آئدس و بیماری تب دانگ خبر داد.
 
 فرماندار تفتان با اشاره به موضوع مقابله با پشه آئدس عنوان کرد: در مقابله با شیوع هر بیماری، پیشگیری امری ضروری بوده و بهتر از درمان و وقوع بحران است.
 
وی افزود: طبق اعلام شبکه بهداشت و درمان تاکنون گزارشی مبنی بر وجود پشه آئدس در شهرستان تفتان دریافت نشده و شهروندان به شایعات توجه نکنند.
 
 شهنوازان عنوان کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی در راستای پیشگیری از ورود پشه آئدس و تکثیر، با حوزه سلامت همکاری لازم را داشته باشند.
 
 وی اظهار کرد: هر زمان که با جدیت در راستای مقابله با شیوع بیماری‌ها تلاش شده است به نتایج مطلوبی رسیده‌ایم.
 
 
 رضا بهرنگی مدیر مرکز بهداشت شهرستان تفتان ضمن بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه‌ها و میدان‌ها بخصوص در عرصه سلامت و مبارزه با ویروس کرونا در خدمت انقلاب اسلامی و مردم کشور بوده است، خاطرنشان کرد: خدمت خالصانه و روحیه جهادی نیروهای بسیج توانسته است در پیشبرد اهداف سلامت گام مؤثری بردارد.

 پیشنهاد برگزاری جلسات آموزشی پیشگیری و کنترل پشه آئدس و بیماری تب دانگ ویژه مسئولین پایگاه‌ها و نواحی مقاومت بسیج محلات و مساجد شهرستان را ارائه کرد.
 
 در پایان جلسه مصوبات جلسات گذشته مورد بررسی قرار گرفت.
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 454168
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *