۰
مدیرکل تعاون روستایی استان سیستان بلوچستان:

تعاونی‌های روستایی در خدمت به اقتصاد استان نقش‌آفرینی می‌کنند

مدیرکل تعاون روستایی استان سیستان بلوچستان گفت: در سال جهش تولید با مشارکت کشاورزان و اتحادیه‌های تعاونی تولید بلافاصله بعد از برداشت گندم برنامه‌هایی برای تأمین و تولید محصول ذرت دانه‌ای و علوفه‌ای با عنوان "کشت قراردادی و خرید تضمینی" در دستور کار تعاون روستایی استان قرار دارد.
تعاونی‌های روستایی در خدمت به اقتصاد استان نقش‌آفرینی می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، غلامرضا سجادی مدیرکل تعاون روستایی استان سیستان بلوچستان در دیدار با فرماندار تفتان بیان کرد: فعالیت تعاون روستایی در حوزه شهرستان تفتان و سایر شهرستان‌های استان به توزیع و خرید محصولات کشاورزی خلاصه نمی‌شود و در سال جهش تولید با مشارکت کشاورزان و اتحادیه‌های تعاونی تولید بلافاصله بعد از برداشت گندم برنامه‌هایی برای تأمین و تولید محصول ذرت دانه‌ای و علوفه‌ای با عنوان "کشت قراردادی و خرید تضمینی" در دستور کار تعاون روستایی استان قرار دارد.
 
وی به مردم‌نهاد بودن تشکل‌ها و تعاونی‌های تعاون روستایی استان اشاره کرد و آن را مصداق اصل ۴۴ قانون اساسی برشمرد عنوان کرد: امروز جامعه کشاورزی و روستایی در استان اعتماد زیادی به خدمات تعاونی‌های روستایی دارند و این قشر مردم‌نهاد، هر جا لازم باشند در خدمت به اقتصاد استان نقش‌آفرینی می‌کنند.

 علیرضا شهنوازان نیز اظهار کرد: که از محل اعتبارات فنی و اعتباری شهرستان تفتان اقدام به بازسازی، ترمیم و تعویض تعدادی از درب این سیلوها به‌صورت برقی شده است و این اقدامات امروز موجب تسهیل در خدمات‌دهی بهتر به کشاورزان گردیده است.

 فرماندار تفتان در ادامه این دیدار با اشاره به‌ضرورت نقش فعال تعاون روستایی لزوم مساعدت و همکاری برای فراهم نمودن شرایط ارائه خدمات بهتر با مولدسازی زیر ساخت‌های موجود را یادآور شدند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتباط و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی بتوانیم مشکلات کشاورزان و روستائیان منطقه را مرتفع نماییم. 
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 454198
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *