۰
مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

حل مشکلات نیازمند نگاه ویژه و همگرایی هر چه بیشتر کلیه نهادهای دولتی

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: شدید بحران خشکسالی در استان و ازبین‌رفتن مشاغل بومی مانند کشاورزی، دامداری و صیادی موجب بروز آسیب‌های اقتصادی و به طبع آن اجتماعی شده که نیازمند نگاه ویژه و همگرایی هر چه بیشتر کلیه نهادهای دولتی جهت حل این مسئله است.
حل مشکلات نیازمند نگاه ویژه و همگرایی هر چه بیشتر کلیه نهادهای دولتی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عباسعلی اویسی در دیدار با فرماندار تفتان مسائل و مشکلات مربوط به گروه‌های هدف بهزیستی اعم از مسکن، معیشت خانواده‌های چند معلولی، اورژانس اجتماعی مطالبی را عنوان نمود و گفت: اداره بهزیستی به‌عنوان متولی اصلی امورات معلولان و جامعه هدف همواره باید نگاه ویژه و پیگیری مداوم برای رفع مشکلات اجتماعی و معیشتی مددجویان گام بر دارد و تقاضامندیم که در راه خدمت به همنوعان و اقشار آسیب‌پذیر، کلیه نهادهای اجرایی یاری‌رسان بهزیستی باشند.
 
 مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تشدید بحران خشکسالی در استان و ازبین‌رفتن مشاغل بومی مانند کشاورزی، دامداری و صیادی موجب بروز آسیب‌های اقتصادی و به طبع آن اجتماعی شده که نیازمند نگاه ویژه و همگرایی هر چه بیشتر کلیه نهادهای دولتی جهت حل این مسئله است .
 
 وی ضمن تأکید بر توجه ویژه به مددجویان تحت پوشش شهرستان تفتان در این دیدار بیان کرد: نگاه بهزیستی سیستان و بلوچستان در راستای توانمندسازی و ایجاد شرایط مناسب زندگی جهت جامعه هدف خود در سیستان باتوجه‌به شرایط فوق‌بحرانی منطقه، اولویت‌دار است.
 
 علیرضا شهنوازان فرماندار شهرستان تفتان ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی استان بیان کرد: کلیه ظرفیت‌های فرمانداری شهرستان تفتان در جهت رفع مشکلات مددجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی همواره همراه بهزیستی بوده است .
 
 فرماندار شهرستان تفتان تصریح کرد: در شرایط کنونی کلیه شهرستان‌های استان با بحران‌هایی جدی مواجه هستند و برای خروج از این بحران ضمن درخواست توجه ویژه سازمان‌ها و نهادهای دولتی در مرکز به شهرستان تفتان، عزمی جهادی در جهت کاهش آلام شهرستان تفتان و مردم این شهرستان لازم است .
 
 شهنوازان افزود: شهرستان تفتان به‌عنوان یکی از قطب‌های صنایع‌دستی فاخر قطب کشاورزی، و صنعت گردشگری شناخته شده است و مسیر توسعه این قطب‌ها عنوان اشتغال پایدار برای مردم این شهرستان، به‌ویژه سرپرست خانوارها تحت پوشش بهزیستی در دستور کار فرمانداری شهرستان است و تا کنون به دستاوردهای خوبی در این زمینه رسیده‌ایم .
 
 در این دیدار در مورد مسکن مهر بهزیستی، بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی تفتان و افزایش خدمات این مددجویان مطالبی توسط فرماندار شهرستان تفتان ارائه شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 454199
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *