۰
نگاه ویژه دولت برای اجرای طرح‌های زیرساختی و توسعه راه‌های سیستان و بلوچستان؛

کاهش‌دادن خسارات و تلفات جاده‌ای با ایجاد باندهای دوم در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان موردتوجه ویژه دولت است

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرای باند دوم محور خاش به سراوان به طول ۱۵۰ کیلومتر در سال جاری آغاز شده است.
کاهش‌دادن خسارات و تلفات جاده‌ای با ایجاد باندهای دوم در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان موردتوجه ویژه دولت است
به گزارش خبرگزاری تفتان ما به نقل از صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، عطاءالله اکبری بیان کرد: با اخذ ماده ۲۳ عملیات اجرای باند دوم محور خاش به سراوان به طول ۱۵۰ کیلومتر در سال جاری آغاز شده و ۷ قطعه باند دوم محور زاهدان به خاش و سراوان را در برنامه گذاشتیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در دولت جدید نگاه ویژه‌ای برای اجرای پروژه‌های زیرساختی و توسعه راه‌های سیستان و بلوچستان حاکم بوده و باهدف ارتقای شاخص‌های رضایتمندی مردم و کاهش‌دادن دغدغه‌های آنان، فعالیت‌های عمرانی باقوت تداوم دارد.

 اکبری عنوان کرد: باند دوم محور خاش به سراوان به طول ۲۳ کیلومتر و هفت کیلومتر از سراوان به خاش با اعتبار بالای ۹۰۰ میلیارد تومان پیمان‌سپاری شده و تلاش داریم تا پایان سال ۱۲ تا ۱۵ کیلومتر آن را به پایان برسانیم.

 وی اظهار کرد: افزایش طولی محور خاش به سراوان و اضافه‌کردن دو قطعه دیگر تا محدوده شهرگشت موردتوجه دولت هست.

 این مقام مسئول گفت: با حمایت‌های ویژه دولت تلاش داریم باند دوم محور خاش به سراوان تا پایان سال ۱۴۰۵ به بهره‌برداری برسد.
 
محمد خوش‌نظر مدیر پروژه باند دوم خاش به سراوان نیز گفت: افزون بر ۳۰ دستگاه خودروی سنگین به همراه ۵۰ نیرو با اولویت بومی برای اجرای این پروژه قطعه یک خاش به سراوان به کار گرفته شده‌اند و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 454215
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *