۰
امام جمعه خاش:

نتیجه مقاومت و‌ایستادگی در برابر ظالمین پیروزی و عزت است

امام جمعه خاش گفت: نتیجه مقاومت و‌ایستادگی در برابر ظالمین پیروزی و عزت است مانندگروه اندک حزب الله در مقابل صف ارایی رژیم غاصب در سی و سه روز پیروز شدند.
نتیجه مقاومت و‌ایستادگی در برابر ظالمین پیروزی و عزت است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان بیان کرد: حضرت رقیه دختر خردسال امام حسین بود امام حسین قبل از شهادت به خیمه برگشت و به همسر و فرزندان خود فرمود اگر شاهد شهادت من بودید فریاد نزنید صورت نخراشید و ان‌ها را به صبر و بردباری دعوت کرد.

امام جمعه خاش عنوان کرد: در سرزمین شام در مخروبه‌ایی که اسیران نه از سرما و نه گرما در‌امان نبودند دختر خردسال امام حسین در ان شرایط به شهادت رسید خون پاک و به ناحق ریخته شده این طفل و شهدای کربلا موجب تزلزل و نابودی کاخ یزیدیان شده و خواهد شد.

وی تصریح کرد: روز مقاومت اسلامی و پایان جنگ سی و سه روزه روز پیروی حزب الله بر رژیم غاصب است امروز جهان شاهد پدیده‌هایی است که تحقق یافته‌اند و یا در ظهور هستند شکست امریکا در غرب اسیا برای ایجاد خاورمیانه جدید تحرک نهضت بیداری اسلامی بر اساس الگوی اسلامی از این موارد هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان بیان کرد: نتیجه مقاومت و‌ایستادگی در برابر ظالمین پیروزی و عزت است مانندگروه اندک حزب الله در مقابل صف ارایی رژیم غاصب در سی و سه روز پیروز شدند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ مرداد صدام قرارداد الجزایر را در مقابل چشم همه پاره کرد و به ایران اعلان جنگ داد اما در نتیجه مجاهدت‌های هشت ساله مردم ایران و پیروزی ایرانیان در جنگ در سال ۶۹مجبور به پذیرش این قرارداد شد.

امام جمعه خاش عنوان کرد: امروزه ما شاهدیم با وجود استقامت و‌ایستادگی دشمن دست از نسل کشی و ترور جنابت و کشتار برنمی‌دارد در هفته گذشته مرتکب جنایت بزرگی شد و فرمانده مجاهد حماس را که مهمان ما بود را ترور کرد و به شهادت رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان بیان کرد: غیرت دینی و اسلامی ایران اجازه بی‌پاسخ ماندن ریختن خون شهید را نمی‌دهد و انتقامی سخت و پشیمان‌کننده گرفته خواهد شد این اقدام باید مدبرانه صورت بگیرد و با اتحاد باید در مقابل این دشمن‌ایستاد.

وی در ادامه گفت:‌یهودیان دنیا دوست هستند و از مرگ می‌ترسند و زمانی که در خطر باشند دست به ترور می‌زنند خداوند می‌فرماید برای‌ایستادگی درمقابل دشمنان باید توکل کرد و تقوا داشت خداوند این سنت الهی پیروزی در مقابل دشمنان را وعده داده است و این وعده حق است.

امام جمعه خاش تصریح کرد: در هفته‌های اینده در شهرستان شاهد موج گرما خواهیم بود و صرفه‌جویی اب و برق از الزامات است قطعی دوساعته برق برابر با بیست ساعت طول کشیدن رسیدن اب به برخی نقاط می‌شود که بحران است و مدیریت بحران شهرستان باید در مقابل این قطعی اب و برق به گونه‌ایی برنامه‌ریزی کند تا شاهد این مشکلات در سطح شهر نباشیم.

جت الاسلام والمسلمین دهقان عنوان کرد: مسأله بی‌قانونی در شهر موضوع مهمی است که افراد با استفاده از سلاح‌های غیرمجاز دست به کشتار می‌زنند سران طوایف ریش سفیدان باید به این موضوعات ورود کنند تا مشکلات مطابق عدالت حل شوند در غیر این صورت فقط این مشکلات ادامه پیدا می‌کنند و خون‌های بسیاری ریخته خواهد شد.

وی افزود: صلح و سازش در میان برادران دینی مسأله حائز اهمیتی است و یا اینگونه مسائل را به صورت قانونی پیگیری کنند و این مشکلات را به سرانجام برسانند ضابطین قانون سران طوایف و مردم باید همکاری کنند که اشخاص خطاکار به مراجع قانونی تحویل داده شوند تا شاهد این اقدامات خودسرانه نباشیم و‌امیدواریم شورای تأمین در این خصوص تدابیری اتخاذ کند.

انتهای خبر/
جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 454230
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *