۰
توسط جهاد کشاورزی تفتان صورت گرفت؛

اهدای ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه شهید رجایی

مدیر جهاد کشاورزی تفتان با اهدای ۲۰۰ عدد کتاب به ارزش ۵۰ میلیون ریال به کتابخانه شهید رجایی تفتان بر ضرورت و اهمیت فرهنگ مطالعه و اهدای کتاب تأکید کرد.
اهدای ۲۰۰ جلد کتاب به کتابخانه شهید رجایی
 به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، اولین نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفتان در سال جاری به ریاست فرماندار برگزار شد.
 
 فرماندار شهرستان تفتان با اشاره به اینکه مطالعه و کتاب‌خوانی یکی از شاخص‌های مهم پیشرفت هر شهرستان است؛ به‌ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات جلسات انجمن کتابخانه‌ها و همکاری بیش‌ازپیش کلیه ادارات و نهادها با کتابخانه‌های عمومی تأکید کرد.
 
فضل‌الله کردی مدیر جهاد کشاورزی تفتان نیز با اهدای ۲۰۰ عدد کتاب به ارزش ۵۰ میلیون ریال به کتابخانه شهید رجایی تفتان بر ضرورت و اهمیت فرهنگ مطالعه و اهدای کتاب تأکید کرد.
 
در ادامه میر بلوچ زهی مدیر کتابخانه شهید رجایی، گزارشی از فعالیت‌های کتابخانه شهرستان در سال قبل و امسال ارائه داد.
 بررسی آخرین وضعیت کتابخانه شهرستان و تخصیص اعتبار جهت توسعه کتابخانه شهید رجایی شهر نوک‌آباد شهرستان تفتان، برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود. 
 روزانه یک دوره آموزشی مهارت‌های زندگی و بررسی آسیب‌های اجتماعی ویژه زنان سرپرست خانوار در کتابخانه شهید رجایی با محوریت روان‌شناسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه از جمله آسیب‌های اجتماعی در حوزه دانش‌آموزی و فضای مخرب مجازی، بزهکاری، اعتیاد، طلاق، بیکاری، خودکشی آسیب اجتماعی نوجوانان از سوی علم ریگی کوته متخصص روان‌شناس بالینی، مشاور و روان‌درمانگر در حال برگزاری است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 454245
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *