۰
در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی؛

فرماندار تفتان با آزادگان سرافراز دیدار و گفتگو کرد

فرماندار تفتان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با خانواده جانبازان و آزادگان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان در این دیدارها با تبریک فرارسیدن سالروز آغاز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: اسرا در صف اول مقاومت ملت ایران استوار ایستادند و امام امت در مورد اسرا برای نخستین‌بار عنوان آزادگان را به کار بردند.

 شهنوازان امنیت و اقتدار کشور را مدیون خون پاک و مطهر شهدا و ایستادگی و مقاومت جانبازان و آزادگان دانست و افزود: ما باید برای ادامه راه مکتب امام حسین (ع) و شهدا تلاش کنیم و برنامه‌های دشمن را خنثی سازیم.

 وی بیان کرد: آزادگان الگوهای صبر و استقامت در برابر دشمن هستند و این گونه از خاک و خون و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و نگذاشتند وجبی از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد.

 فرماندار تفتان ادامه داد: امروزه دشمن از همین خانواده‌های آزادگان که منشأ امید برای جوانان مملکت هستند، واهمه داشته و سعی دارد رشادت‌های و از خودگذشتگی‌های خانواده‌های ایثارگران را کم‌رنگ جلو دهد.

وی تأکید کرد: ما باید آزادگان را به‌عنوان الگو و اسوه‌های سربلندی و بصیرت برای ملت ایران و جوانان در عرصه‌های اجتماعی، معنوی، اخلاقی، سیاسی و اقتصادی معرفی کنیم.

فرماندار تفتان عنوان کرد: امروز سال‌ها از بازگشت غیور مردان ایران اسلامی می‌گذرد که باید همه ملت به‌ویژه جوانان توجه داشته باشند که شکوفایی این انقلاب به‌آسانی به دست نیامده، بلکه شجاعت‌ها و رشادت‌های زیادی انجام شده تا امروز وارث چنین نظامی باشیم و باید خود را مدیون شهدا، آزادگان و جانبازان بدانیم و برای سربلندی شهدا و جانبازان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
 
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خاش و تفتان با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده آزادگان قدردانی کرد.

 علیرضا تمندانی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران خاش در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: در سال جاری تلاش می‌کنیم چند یادواره و مراسم فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت در شهرستان تفتان برگزار کنیم.

 وی بیان کرد: رشادت‌های مردم شهرستان تفتان در دفاع مقدس زبان زد است.

 این مقام مسئول در پایان از حضور و پای‌کار بودن مسئولان شهرستان تفتان از جمله فرماندار این شهرستان در حمایت از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد. 

 در این دیدار از حاج حسن هاشمزهی و حاجی نورالله هاشمزهی از جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی حوزه شهرستان‌های خاش و تفتان قدردانی شد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 454246
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *