۰
امام جمعه خاش:

آزادگان پس از مقاومت شگفت‌انگیز به وطن بازگشتند

امام جمعه خاش گفت: ما باید در مقابل رشادت و‌ایستادگی آزادگان سر تعظیم فرواوریم که پس از مقاومت شگفت‌انگیز به وطن بازگشتند.
آزادگان پس از مقاومت شگفت‌انگیز به وطن بازگشتند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه خاش بیان کرد: امروز یاداور بازگشت ازادگان به میهن اسلامی پس از مدت‌ها انتظار پدر و مادر‌ها همسران وفرزندان و به بار نشستن صبوری ان‌ها و رزمندگان با یک مقاومت و‌ایستادگی شگفت‌انگیز در اردوگاه‌های بعثی به وطن بازگشتند.

امام جمعه خاش تصریح کرد: این عزیزان مطلع باشند رنج‌هایی که در دوران اسارت تحمل کردند نزد خداوند ذره ذره محاسبه شده و پاداش خواهند گرفت.

وی افزود: کسانی که جان و مال خود را در راه خدا فدا می‌کنند در این دنیا و هم در اخرت پاداش خواهند گرفت پاداش در این دنیا عزت احترام و استقلال است یک خلبان در دوره جنگ اسیر شد هجده سال اسیر شد که از ان دوازده سال را در یک سلول انفرادی یک در یک گذرانده رنج ان‌ها غیرقابل تصور است.


حجت الاسلام والمسلمین دهقان خاطرنشان کرد: ما باید در مقابل رشادت و‌ایستادگی ان‌ها سر تعظیم فرواوریم ثمره مقاومت‌های ان‌ها این سد که سازمان ملل‌اتش بس را اعلام کرد و دشمن مجبور به عقب گرد شد و ما یک وجب را هم به دست دشمن ندادیم.

وی عنوان کرد: به برکت‌ایستادگی و الگو‌گیری از ازادگان سرافراز باز هم ما دشمنان وحشی و متعصب صهیونیستی را به خواری خواهیم کشاند و این غده سرطانی را در جهان با وحدت و انسجام ریشه کن خواهیم کرد.

امام جمعه خاش گفت: تنوع محصولات دفاعی و صنایع دفاعی ایران را به قدرت تأثیرگذار تبدیل کرده است و صنایع دفاعی از عناصر قدرت درون‌زای جمهوری اسلامی ایران است و همواره با به روز کردن تجهیزات نظامی و دفاعی خود توانسته به قدرت منطقه‌ای تبدیل شود.

وی بیان کرد: در ایران اسلامی در سال شصت و نه فردی با حمایت رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله ور شد و آنرا به‌اتش کشید بسیاری از مکان‌هایی که قدمت تاریخی داشتند در‌اتش سوخت.


حجت‌الاسلام والمسلمین دهقان تصریح کرد: این جنایتکاران اعتقادی دارند که باید مسجدالاقصی ویران شود و ساخت معبد سوم سلیمان اغاز شود و در انجا شکل بگیرد و حضرت مسیح ظهور کند و با چنین اعتقادی مسجد را به‌اتش کشیدند.


وی در ادامه گفت: تمام اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها به شدت محکوم است امروز حفظ مساجد در بین مسلمانان جزء اموری است که موجب حفظ اسلام است به عبارتی تکلیف است.



انتهای خبر/
 
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 454248
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *